וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרינפלד הודיע להפועל באר שבע שלושה ימים לפני המשחק: הרוש לא יוכל לשחק בשחור

2.9.2018 / 23:51

פרטי הפארסה מתגלים: אנשי האלופה דחו את הוראת השופט, ברקת התעקשה גם לפני המשחק וטענה כי במכבי תל אביב עושים לה בכוונה. גרינפלד: "הרוש כלל לא קשור לעניין". גורם באיגוד השופטים: "באר שבע עשו שכונה וצריכים לשלם ביוקר"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

תקרית מביכה הערב (ראשון) לפני פתיחת המשחק בין האלופה הפועל באר שבע לסגניתה מכבי תל אביב. שריקת הפתיחה נדחתה ברבע שעה בשל מחלוקות לוגיסטיות לגבי אפודת השוער של אריאל הרוש.

כעת מתברר כי כבר לפני שלושה ימים הודיע השופט אוראל גרינפלד להפועל באר שבע שהרוש לא יוכל ללבוש אפודה שחורה במשחק. על פי התקנון, אם יש התנגשות בין תלבושת השחקנים האורחים לתלבושת השוער הביתי, יש עדיפות לשחקני הקבוצה האורחת. כבר בשלב האישור האינטרנטי, הודיעו במכבי תל אביב כי ישחקו במדים כחולים עם פסים כהים. גרינפלד, שהבין כי מכבי תל אביב לא תשחק בצהוב, הורה לבאר שבע כבר ביום חמישי להחליף את צבע האפודה, לפי הנוהל שקיים בליגה ובכלל באירופה.

עוד בנושא
רשמית: דוח השיפוט מבקר את הפועל באר שבע
במכבי תל אביב בטוחים: זוהי עונת המהפך שתחזיר את תואר האליפות
מכבי תל אביב: איביץ' הסביר את הספסול של עטר ומיכה
כולם קצת מאוכזבים: הפועל באר שבע סיימה ב-1:1 ביתי מול מכבי תל אביב

אלונה ברקת בעלי הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
טענה שבמכבי תל אביב עושים לה בכוונה. אלונה ברקת/יוסי ציפקיס

לאחר שהועברה הדחייה מצד גרינפלד, בבאר שבע החליטו לא לקבל אותה. הצוות בראשות גרינפלד ראה הערב כי הרוש בכל זאת מתכוון לעלות בתלבושת שחורה וכבר כשעה וחצי לפני המשחק נאמר לאנשי באר שבע כי הוא לא יוכל לשחק כך. אנשי האלופה המשיכו לדרוש בחדר ההלבשה של השופטים כי מכבי תל אביב תשחק בצהוב. בעלי הקבוצה אלונה ברקת והמנכ"ל אסי רחמים הגיעו בעצמם לחדר השופטים והצוות אמר להם שהמשחק לא יתחיל בזמן, ואם באר שבע תמשיך להתעקש כלל לא יהיה משחק.

ברקת המשיכה להתעקש וטענה באוזני השופטים כי במכבי תל אביב עושים לה בכוונה ולא מוכנים לשחק בצהוב באופן מכוון. רק לאחר שגרינפלד הבהיר שהמשחק לא ייצא לדרך אם הרוש לא יעבור לכתום, נכנעו בבאר שבע והורו לשוער להחליף את האפודה.

גרינפלד החליט לא להרחיק את הרוש, אחרי שהבין שהשוער לא אשם ונקלע לסערה שאינו חלק ממנה. לאחר המשחק אמר: "הרוש לא קשור לעניין".

גורם באיגוד השופטים אמר הלילה: "באר שבע עשו שכונה וצריכים לשלם ביוקר". כעת מחכים לדו"ח של גרינפלד ושל המשקיף, וקרוב לוודאי שיוגש כתב אישום חמור בנושא.

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל באר שבע סיימה ב-1:1 ביתי מול מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
אריאל הרוש שוער הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
עבר לכתום בסופו של דבר. אריאל הרוש/יוסי ציפקיס

במכבי תל אביב הגיבו לאירוע בהודעה רשמית שבה נכתב: "מכבי תל אביב הגיעה לבאר שבע עם שלושה סטים של מדי משחק של שחקנים ושני סטים של השוערים, לפי התקנון. שופט המשחק דרש מהמארחת להחליף את מדי השוער של אריאל הרוש או שהוא לא יפתח את המשחק. מסתבר שהקבוצה המארחת סירבה ונעתרה להחליף את תלבושת השוער רק לאחר שנדרשה לעשות זאת שוב במנהרה לפני העלייה לדשא. אין ולא היה למכבי תל אביב כל קשר לעיכוב בבעיטת הפתיחה כפי שלבטח יצויין בדו"ח המשקיף וצוות השיפוט".

ממנהלת הליגות נמסר: "מנהלת הליגות רואה בחומרה רבה את ההתנהלות שהביאה לעיכוב של כרבע שעה בפתיחת המשחק. מחר, כשנקבל את דו"ח השופט המפורט, נערוך בירור מקיף ונמסור את התייחסותנו המלאה לתקלה חמורה זו, על מנת לוודא שמקרה שכזה לא יחזור בשנית. אנו מתנצלים בפני ציבור אוהדי הכדורגל על מקרה זה ונפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו, על מנת שמקרה חמור כזה לא יחזור בשנית במהלך עונת המשחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully