וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ' הסביר את הספסול של עטר ומיכה. בכר: "אנחנו לא נראים טוב"

מאמן מכבי תל אביב התייחס לרוטציה שביצע ב-1:1 בטרנר: "שיחקנו ב-2-3 מסגרות החודש, כולם שיחקו 90 דקות לפני שלושה ימים. אנחנו בדרך הנכונה". מאמן הפועל באר שבע: "אין מספיק כדורגל"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל חדרה, היא ולא אחרת, נותרה היחידה שיכולה לצאת לפגרת הנבחרות עם מאזן מושלם בליגת העל, לאחר שמכבי תל אביב סיימה הערב (ראשון) את משחק החוץ שלה בטרנר ב-1:1 מול הפועל באר שבע. האלופה הובילה משער של ג'ון אוגו בדקה ה-26, אבל אייל גולסה השווה בדקה ה-63 עבור האורחת שהייתה עדיפה ושלח את באר שבע לפגרה עם שתי נקודות בלבד ועדיין ללא ניצחון ליגה.

למשחק קדמה תקרית מביכה בנוגע לצבע אפודת השוער של אריאל הרוש, שגרמה לעיכוב של רבע שעה בשריקת הפתיחה ותיבדק על ידי מנהלת הליגות.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
מכבי תל אביב טוענת: באר שבע סירבה להחליף את התלבושת של אריאל הרוש
מי פחות רעה: הפועל באר שבע ומכבי תל אביב סוחבות מומנטום שלילי למשחק המרכזי

דור מיכה שחקן מכבי תל אביב לפני שמואל שיימן שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
שוב עורר את מכבי תל אביב עם כניסתו. דור מיכה/יוסי ציפקיס

ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב: "אני לא מרוצה מהתוצאה כי הגענו לכאן כדי לנצח, אבל לפי הדרך בה שיחקנו במחצית השנייה וב-20-25 הדקות הראשונות של המשחק, אנחנו בדרך הנכונה. אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים ומה צריך לשפר, וצריך לשחק 90 דקות כמו במחצית השנייה".

כשנשאל מדוע לא פתח עם דור מיכה ואלירן עטר השיב המאמן הצהוב: "שיחקנו לפני שלושה ימים, וכולם שיחקו 90 דקות. כולם נתנו 100 אחוז או יותר ביום חמישי כדי לעבור שלב באירופה, צריך להבין את השחקנים ואת המצב שלהם. התכנית הייתה להשתמש בהם במחצית השנייה. בחודש האחרון ערכנו הרבה שינויים בהרכב כי שיחקנו ב-2-3 מסגרות, יש פה 20 שחקנים טובים שצריכים לשחק. אני לא מפחד לתת לשחקנים הזדמנויות והם ישתמשו בהן בעתיד".

אייל גולסה, כובש שער השוויון, הוסיף: "ידעתי למה אני מגיע כשחתמתי במכבי תל אביב, שצריך להילחם על כל דקה. אני שמח שהיום חזרתי להרכב".

עוד באותו נושא

הפועל באר שבע ומכבי תל אביב נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה
ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
"נראינו פחות טוב ממכבי". ברק בכר/יוסי ציפקיס

ברק בכר, מאמן הפועל באר שבע: "זה רק מחזור שני, לא צריך לחשוב יותר מדי, אלא לחשוב איך נראים יותר טוב, כי אנחנו לא נראים טוב. יש מחויבות, אבל אין מספיק כדורגל טוב וצריך לעבוד על זה חזק. נראינו פחות טוב ממכבי, למרות שכבר הובלנו והיינו צריכים ניצחון בשיניים כדי לקבל ביטחון ולצאת לדרך אחרת. התוצאה לא רעה, אבל היכולת לא טובה ואני מודע לזה, אעשה הכל כדי שזה ישתפר. יש לנו סגל עם שחקנים מספיק טובים והתפקיד שלי כמאמן הוא לדאוג שיהיו יותר טובים. האחריות היא עלי, ואמצא את הדרך לעשות את זה. נעבוד על דברים בפגרה, נצא מזה.

כשנשאל מדוע חנן ממן מקבל פחות קרדיט לאחרונה השיב המאמן: "הסיבות מקצועיות, אני רואה באיזה כושר השחקנים נמצאים. הוא ייתן לנו הרבה, כי הוא שחקן חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully