וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע ידעה מראש על הבעיה של האסלביינק: "אין דרמה"

7.9.2018 / 11:27

בניגוד לפרסומים החלוץ לא נכשל בבדיקה, אלא עדכן את ראשי האלופה לגבי המום בלבו בשלבים ראשוניים במו"מ, ולכן הוחלט לבצע בדיקת מומחה שתוצאותיה טרם הגיעו. בכיר בבאר שבע: "רק רוצים להיות שקטים"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מתברר שהבעיה הרפואית בליבו של נייג'ל האסלביינק, שמונעת ממנו לחתום רשמית בהפועל באר שבע, ידועה כבר זמן רב. אמש (חמישי) אמור היה החלוץ ההולנדי לחתום לשלוש שנים בשורות האלופה, אולם החתימה מושהית לכל המאוחר עד תחילת השבוע הבא, אז יתקבלו תוצאות של בדיקה מיוחדת שנעשתה לו. בניגוד לפרסומים, האסלביינק לא נכשל בבדיקה. כבר בשלבים הראשונים של המו"מ האסלביינק התריע בפני באר שבע על הבעיה הרפואית, שבמשך שנים רבות גורמת לכל בדיקת מאמץ שביצע לצאת גבולית, והאלופה התנתה את החתימה בבדיקת מומחה.

הבעיה הרפואית הייתה ידועה גם כשחתם בשורות קרית שמונה. במהלך הקדנציה שלו בקבוצה, טופל האסלביינק באופן מיוחד והטיפול עזר לו להמשיך לנהל אורח חיים ספורטיבי. כך או כך, באר שבע רוצה להיות בטוחה שהאסלביינק מסוגל לשחק בקצב גבוה באופן קבוע, ולכן שלחה אותו לסדרת בדיקות מקיפה. חלק מהבדיקות כבר חזרו עם ממצאים תקינים, אולם התוצאות של חלק אחר עלולות להידחות עד תחילת השבוע הבא. אם גם הן ייצאו תקינות, האסלביינק יוחתם מיידית.

"לא קרה שום דבר דרמטי. היינו מודעים לעניין ואנחנו רוצים להיות שקטים לגביו", אמר גורם בכיר בבאר שבע.

מלבד האסלביינק, גם הקשר הפורטוגלי דויד סימאו נמצא בתוכניות של האלופה. בקבוצה התייעצו בימים האחרונים עם לא מעט אנשים לגבי סימאו בן ה-28, שחקנה של בואבישטה, וינסו להגיע איתו לסיכום שיהפוך אותו לזר השישי בסגל. במקביל באר שבע מחפשת שוער שני אחרי העזיבה של דודו גורש לבית"ר ירושלים. איתמר ניצן הוא המועמד המועדף מבחינת באר שבע, אך אם הוא לא יצטרף בקבוצה יבדקו אופציות נוספות.

עוד בנושא

הקשר הפורטוגלי דויד סימאו עשוי להצטרף להפועל באר שבע
בן שהר פגוע ממעמדו בבאר שבע. ברקת: תהיה לך תחרות
דוידזאדה במו"מ מתקדם עם באר שבע, גם איתמר ניצן יגיע?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully