וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: הקשר הפורטוגלי דויד סימאו עשוי להצטרף

6.9.2018 / 18:15

שחקנה בן ה-28 של בואבישטה, שכבש העונה שער אחד והיה מועמד לקבוצה ב-2014, נמצא שוב על הכוונת. מחזיק בחוזה רק עד לסיום העונה הנוכחית ועשוי להיות הזר השישי בסגל של ברק בכר

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע ממשיכה במסע לרענון הסגל במהלך פגרת הנבחרות ועד לסגירת חלון ההעברות ב-17 בספטמבר, כשפרט לנייג'ל האסלביינק יש רצון להחתים זר נוסף. המועמד המוביל כרגע הוא דויד סימאו, קשר פורטוגלי בן 28 שהיה על הכוונת של הקבוצה כבר לפני ארבע שנים, כששיחק בארוקה. עכשיו הוא משתייך לבואבישטה, במדיה יש לו העונה שער אחד בארבע הופעות.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
דודו גורש חתם לעונה אחת בבית"ר ירושלים והצטרף לאימונים
נייג'ל האסלביינק סגר סופית בהפועל באר שבע
העונש של הפועל באר שבע בעקבות פרשיית האפודה: קנס של 20 אלף שקל

דויד סימאו, קשר בואבישטה. GettyImages
היה מועמד גם לפני ארבע שנים. דויד סימאו/GettyImages

סימאו גדל במחלקת הנוער של בנפיקה ועלה לקבוצה הבוגרת בתקופת חוסה אנטוניו קמאצ'ו ב-2008, אך רשם במדיה רק שתי הופעות רשמיות במסגרת הגביע ב-2011/12. הקשר הושאל לפאטימה, פאסוס פריירה, אקדמיקה ומאריטימו, לפני שהצטרף לארוקה ב-2013. אחרי שלוש שנים ו-11 שערים, עבר סימאו לצסק"א סופיה הבולגרית, כבש שלושה שערים ב-24 הופעות וחזר לארצו כדי לשחק בבואבישטה, אצלה יש לו חוזה עד הקיץ הבא. בעונה האחרונה רשם סימאו 27 משחקי ליגה, כבש שער אחד ובישל עוד חמישה. בעברו שיחק בעיקר כקשר התקפי, אך בשנתיים האחרונות תופקד כאחד משני הקשרים במרכז. בעברו שיחק בכל הנבחרות הצעירות של פורטוגל, כולל בזו עד גיל 21.

במהלך הימים האחרונים שחררה הפועל באר שבע את שמואל שיימן ודודו גורש לבית"ר ירושלים ואת עמראן אלקרינאוי למ.ס. אשדוד, כשגם מוחמד גדיר סיים את דרכו בקבוצה ואמור לחזור לבני סכנין. השוער היווני יאניס אנסטיס הפך לשחקן חופשי בשבוע שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully