וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידזאדה במגעים מתקדמים עם הפועל באר שבע, ניצן עשוי להגיע אם גורש יעזוב

4.9.2018 / 20:11

המגן השמאלי של גנט נמצא אומנם בתהליך בוררות מול האלופה, אך ביקש מראשיה לחזור למועדון, ששוקל זאת בחיוב. אם השוער השני אכן יעזוב לבית"ר, באר שבע עשויה לבצע טרייד שוערים

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מגנה השמאלי של גנט אופיר דוידזאדה במגעים מתקדמים עם הפועל באר שבע בנוגע לחזרה אפשרית למועדון. המגן בן ה-27 נמצא בתהליך בוררות מול האלופה בתקופה האחרונה, אבל בשבועות האחרונים הוא ביקש מראשי האדומים לשים את המשקעים בצד ולחזור למועדון, כאשר בבאר שבע שוקלים בחיוב את העניין.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים במו"מ מתקדם עם הפועל באר שבע לגבי דודו גורש
בית"ר פנתה שוב אל מכבי פתח תקוה בנוגע למנור סולומון
גיא לוזון הוא לא האיש המתאים לנהל את המצב בבית"ר

אופיר דוידזאדה, מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
חוזר לנגב? דוידזאדה/יוסי ציפקיס

דוידזאדה נמצא כבר כמה ימים בשיחות מול ראשי האלופה וגורמים המעורים בפרטים טוענים שהפערים בין הצדדים לא גדולים וישנם סיכויים גבוהים שהעסקה תצא לפועל. יש לציין שאם דודו גורש יעזוב את הקבוצה, איתמר ניצן עשוי לעשות את הדרך ההפוכה.

מי שיתמודד על המקום מול דוידזאדה במקרה שזה יחזור יהיה המגן ההונגרי מיחאי קורהוט, שיישאר בסגל למרות התכניות הראשונות להדיחו מהקבוצה. בעניין אחר, מוחמד גדיר ממשיך לדרוש מראשי הפועל באר שבע לקבל שחרור ובמועדון דורשים בשלב זה כסף תמורת שחרורו של השחקן. בני סכנין מעוניינת מאוד להחזיר אליה את מוחמד גדיר ומוכנה להציע לו חוזה ארוך טווח, אלא שבשלב זה נראה שהדרישה של באר שבע לתמורה כספית תמורת כרטיס השחקן שלו מסכלת עסקה שכזו. גדיר צפוי לשוחח שוב עם ראשי באר שבע בימים הקרובים ולבקש מהם שלא להערים קשיים ולשחררו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully