וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים במו"מ מתקדם עם באר שבע לגבי גורש, גם שיימן בדרך

4.9.2018 / 20:15

הקבוצה מהבירה עשויה לצרף את שוער האלופה בן ה-38 והסיכויים שיעבור הוגדרו על ידי מקורבים לעסקה כ"סבירים בהחלט". גם המגן שהגיע רק בקיץ האחרון עשוי להצטרף לבית"ר ירושלים

קובי אליהו

בבית"ר ירושלים חידשו ביממה האחרונה את השיחות עם הפועל באר שבע בנוגע לאפשרות לצרף את השוער הוותיק דודו גורש. בשבוע שעבר גיששו בבית"ר לגבי גורש בן ה-38, אלא שאז בבאר שבע סירבו, אבל ביממה האחרונה חודשו המגעים וכעת מתנהלות שיחות רציניות מאוד לגבי האפשרות שהוא יעבור לבירה.

גורש עצמו עודכן גם הוא על ידי ראשי האלופה בהתעניינות של בית"ר ולפי גורמים המעורים בפרטים הסיכויים שיעבור לקבוצה של גיא לוזון סבירים בהחלט. גורש (1.89 מטר) החל את הקריירה שלו בהפועל עכו, ממנה עבר למכבי פתח תקוה ואחרי שתי עונות חזר לעכו בה שיחק בין 2015-2001 לפני שעבר להפועל באר שבע וזכה איתה בשלוש אליפויות.

שחקן נוסף שעשוי לעשות את הדרך מבאר שבע לבית"ר הוא שמואל שיימן. המגן, שהגיע רק בקיץ האחרון, מבוקש גם הוא מאוד על ידי בית"ר ירושלים ואם אצל האלופה יסגרו את החתמת דוידזאדה, שיימן ישוחרר לבית"ר.

בנוסף: דוידזאדה במגעים מתקדמים עם הפועל באר שבע, איתמר ניצן עשוי להגיע אם גורש יעזוב .

עוד בנושא:

בית"ר פנתה שוב אל מכבי פתח תקוה בנוגע למנור סולומון
גיא לוזון הוא לא האיש המתאים לנהל את המצב בבית"ר
מנהלת הליגה פרסמה את הלו"ז למחזורים 14-3

דודו גורש שוער הפועל באר שבע. ברני ארדוב
דודו גורש/ברני ארדוב

עוד בבית"ר: משה חוגג שוחח היום עם אבי לוזון ובדק עמו אפשרות להעביר את מנור סולומון לקבוצה מהבירה. כזכור, הקבוצה פנתה למכבי פתח תקוה וסורבה לפני סיום החלון אך היום החליט חוגג לפנות בפעם השנייה ולברר האם הדבר רלוונטי. אבי לוזון, שכבר הודיע שסולומון לא יימכר לקבוצה בישראל, הודיע לחוגג כי העניין לא רלוונטי והשחקן לא יימכר לקבוצה בישראל. על פי גורמים המקורבים לעסקה חוגג היה מוכן להציע סכום של 3 מיליון יורו תמורת השחקן, אולם בפתח תקוה הבהירו לו כי זה לא נתון למו"מ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully