וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים פנתה שוב לגבי מנור סולומון, לוזון סירב לשחררו

4.9.2018 / 20:00

משה חוגג פנה בפעם השנייה למכבי פתח תקוה, לוזון הבהיר: לא יימכר לקבוצה בישראל. הבעלים בהרמת כוסית: "אין סיכוי שאנחנו לא נצליח אם נמשיך לנסות וליזום". אוחנה: "לא נוריד את הראש"

קובי אליהו

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג שוחח היום (שלישי) עם אבי לוזון ובדק עמו אפשרות להעביר את מנור סולומון לקבוצה מהבירה. כזכור, הקבוצה פנתה למכבי פתח תקוה וסורבה לפני סיום החלון אך היום החליט חוגג לפנות בפעם השנייה ולברר האם הדבר רלוונטי. אבי לוזון, שכבר הודיע שסולומון לא יימכר לקבוצה בישראל, הודיע לחוגג כי העניין לא רלוונטי והשחקן לא יימכר לקבוצה בישראל. על פי גורמים המקורבים לעסקה חוגג היה מוכן להציע סכום של 3 מיליון יורו תמורת השחקן, אולם בפתח תקוה הבהירו לו כי זה לא נתון למו"מ.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
האיש הלא נכון: חמי אוזן מסכם את המחזור השני בליגת העל
בית"ר ירושלים: "אנשים חשבו שהגעת חוגג תעלים את כל הבעיות. הדברים לא עובדים כך"

שחקן מכבי פתח תקוה מנור סולומון חוגג. יוסי ציפקיס
בית"ר מפנטזת עליו. מנור סולומון/יוסי ציפקיס

בצל ההפסד אתמול (שני) 1:0 בטדי להפועל חדרה במסגרת המחזור השני של ליגת העל, בית"ר ירושלים ערכה היום הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה. באירוע השתתפו הבעלים משה חוגג, היו"ר אלי אוחנה, ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, ספונסרים, בעלי מנויים, אנשי המועדון ומחלקת הנוער, השר זאב אלקין ואורחים נוספים.

בעלי הקבוצה משה חוגג: "אני רוצה קודם כל להודות לכל מי שהגיע על התמיכה שלו בבית"ר ירושלים. עברנו חודש מטלטל. הבנו שגם אם מחזקים את הקבוצה על הנייר, עד שהדברים לא מתחברים זה לא אומר יותר מדי. מהניסיון שלי למדתי שכשעושים דברים בצורה נכונה לאורך זמן, בסוף זה מתחבר. אין סיכוי שזה לא יצליח אם נמשיך לנסות וליזום. גם מסי הגדול לא כובש בכל בעיטה. יש לנו מספיק שחקנים טובים, אבל אנחנו נמשיך להתחזק".

חוגג הוסיף: "אסטרגית אנחנו מסתכלים גדול יותר: על הנוער, על החזון שלנו כקבוצה. בית"ר ירושלים זה מועדון ענק, הגדול בישראל. אם נבנה את הדברים בצורה נכונה, נגיע להישגים שנה אחר שנה, גם באירופה. אנחנו עובדים מסודר ונקי, גם רומא לא נבנתה ביום אחד. אם ננחיל רוח נכונה במועדון, הדברים יסתדרו. מעבר ללייצב ולבנות בסיס חזק, אנחנו רוצים שמשפחות ידעו שהן יכולות לחזור לטדי בלי חשש כדי ליהנות מחווית כדורגל כיפית. שתהיה לנו שנה טובה".

יו"ר הקבוצה אלי אוחנה: "אנחנו לא צריכים להוריד את הראש. זה לא נעים להיות בלי נקודות, זה לא נעים להפסיד מול הקהל שלנו בבית, אבל דברים כאלה בכדורגל קורים. אנחנו מספיק מנוסים כדי לעבור את התקופה הלא טובה הקצרה ובעזרת השם, במשחקים הבאים נדע להביא תוצאות יותר טובות. שנה טובה לכולם".

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת: "הסמל של בית"ר הוא שם נרדף לירושלים. הצלחה של בית"ר ירושלים היא הצלחה של העיר ירושלים. כולם מחבקים את משה חוגג כי מבינים שהוא נותן את משאביו ונשמתו, כולם יודעים שזה לא מובן מאליו. נשמח כעירייה בהצלחתה של בית"ר ולעזור לה בכל דבר שתצטרך. אני סומך ומאמין במשה ובאלי שיובילו את הקבוצה, ואנחנו איתה באש ובימים. שנה טובה".

עוד באותו נושא

האיש הלא נכון: חמי אוזן מסכם את המחזור השני בליגת העל

לכתבה המלאה
משה חוגג, אלי אוחנה, בית"ר ירושלים. דן מרון, מערכת וואלה!
"מספיק מנוסים כדי לעבור את התקופה הלא טובה". אלי אוחנה עם משה חוגג/מערכת וואלה!, דן מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully