וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע הזמן: מנהלת הליגה פרסמה את מועדי המשחקים של מחזורים 3-14

המנהלת החליטה לפרסם את לוח המשחקים המלא עד דצמבר. מכבי ת"א מול רעננה בשבת הבאה, הפועל חיפה-בית"ר במשחק המרכזי בשני. הדרבי של ת"א במחזור 5 בערוץ פתוח, מכבי חיפה-ב"ש בספורט4

קובי אליהו

בשעה טובה ומוצלחת, החליטה היום (שלישי) מנהלת הליגה לפרסם לא רק את מועדי המחזור הקרוב - אלא את מועדי מחזורים 3-14, מסוף השבוע הבא ועד אמצע דצמבר.

את המחזור השלישי שייערך אחרי פגרת הנבחרות תפתח מכבי תל אביב, שתארח בנתניה את הפועל רעננה (18:00, ספורט4). הפועל באר שבע תנעל את משחקי שבת עם משחק חוץ באשדוד (20:30, ספורט4). ביום ראשון תתארח מכבי חיפה אצל בני יהודה (20:30, ספורט1), והמשחק המרכזי ייערך ביום שני ויפגיש את הפועל חיפה עם בית"ר ירושלים (21:00, ספורט5).

במחזור הרביעי יתקיימו ארבעה משחקים ביום שבת ושלושה ביום שני: הפועל חדרה - הפועל חיפה, הפועל באר שבע - בני יהודה, והמשחק המרכזי פעם נוספת יציג את בית"ר ירושלים, הפעם בטדי מול בני סכנין.

גם המחזור החמישי יתפרש על פני יומיים בלבד, ובו יתקיימו ארבעה משחקים בשבת ושלושה בשני, שמחת תורה, כשבמרכזם מכבי חיפה - הפועל באר שבע (20:00, ספורט4), והדרבי התל אביבי הגדול (21:00, ספורט5). המשחק המרכזי במחזור השישי, בו תארח בית"ר ירושלים את מכבי תל אביב, ייערך דווקא ביום ראשון.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
הסקאוטים של מכבי חיפה נפגשו בסרביה עם סיידובה סומא
בית"ר ירושלים: "אנשים חשבו שהגעת חוגג תעלים את כל הבעיות. הדברים לא עובדים כך"

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully