וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסקאוטים של מכבי חיפה נפגשו בסרביה עם סיידובה סומא

4.9.2018 / 9:09

אחרי ששלחו נציגים לבלגרד, פגישה ראשונה נערכה עם השחקן שהביע נכונות להגיע לישראל. קאיו יודיע השבוע האם הוא מסכים לפיצוי של שש משכורות. אחרי שהוחלט לקנוס את קראמר: השחקן קיבל על עצמו את העונש המקסימלי: 1,100 דולר

אדריאן הרבשטיין

אחרי שמכבי חיפה שלחה נציגים מטעמה לבלגרד על מנת לצפות מקרוב בקשר סיידובה סומא, במועדון עשו אמש (שני) צעד נוסף על מנת לקדם את המשא ומתן. שני סקאוטים מטעם הירוקים ערכו פגישת היכרות עם הקשר הגינאי על מנת לבחון את מידת רצונו להגיע לישראל. כזכור, גם בעונה שעברה שלחה מכבי חיפה נציגים מטעמה על מנת לצפות בשחקני רכש, אך הפגישה שנערכה מסמנת כי הקשר נמצא חזק בתכניות של המועדון. לדברי מקורב לעסקה, "סומא מעוניין להגיע לארץ, אבל זה תלוי כמובן בסיכום עם פרטיזן בלגרד לגבי תנאי העסקה".

במכבי חיפה מקווים שקאיו יסכים להצעה שניתנה לו, לפיה ישולם לו כמחצית משכרו (שש משכורות בסך הכל) ובכך יעזוב את ישראל השבוע. כמו במקרה קלאוס, לקאיו הובהר כי אם לא יסכים להצעה שניתנה לו עד תחילת השבוע, כרטיס השחקן שלו יוקפא.

בנושא אחר, בשבוע שעבר אישרו במכבי חיפה כי הוחלט לקנוס את מיכיל קראמר בעקבות הרחקתו משלושה משחקים והעימות עם זיו אדלר. הבוקר הודיעו הירוקים כי הקנס יעמוד על 1,100 דולר, וכי מי שהחליט על גובה הקנס היה השחקן עצמו, וזאת משום שבמועדון הודיעו לו עוד לפני הפגישה עם מו אלאך כי זהו העונש המקסימלי שיוכל לקבל במסגרת ועדת משמעת פנימית. "קראמר התנצל והסכים לקחת על עצמו את הקנס המקסימלי ללא צורך להמתין להחלטה של אלאך", אמרו במועדון.

עוד בנושא:

מכבי חיפה מנסה להשתחרר מקאיו, הפיצוי שהוצע: חצי משכרו העונתי
נציג של מכבי חיפה המריא לסרביה כדי להיפגש עם סיידובה סומא
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

קשר פרטיזן בלגרד סיידובה סומא. GettyImages
הרכש בדרך? סומא/GettyImages

צפו בביצועיו של סומא

תכנית האקסלרטור של מכבי חיפה יצאה אמש לדרך. 11 חברות הזנק שנמצאות בשלבי פיתוח מוקדמים ייבחרו ויצטרפו לתכנית של המועדון ו-HYPE, במהלכה יקבלו ליווי צמוד, הדרכה, קרקע לניסויים ופתיחת דלתות וחיבור לגופי ספורט בינלאומיים. ההרשמה לתכנית נפתחה אמש ותימשך עד ה-6 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully