וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מנסה להשתחרר מקאיו, הפיצוי שהוצע: חצי משכרו העונתי

3.9.2018 / 12:15

המועדון החל במשא ומתן עם הברזילאי, לאחר שהוחלט לצרף זר שישי במקומו. הערכה: יהפוך לשחקן חופשי בשבוע הקרוב. נציג חיפה הגיע למשחק של פרטיזן, אך סומא לא שותף. מועמד נוסף על הפרק

אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה החלה במגעים עם קאיו לגבי שחרורו מהקבוצה, כשההערכה היא שהשחקן יעזוב עד תחילת השבוע את המועדון ויהפוך לשחקן חופשי. על פי השיחות הראשוניות עם הקשר הברזילאי, מכבי חיפה מציעה פיצוי כולל של שש משכורות מתחילת העונה. קאיו מקבל 11 משכורות בשנה ולכן הירוקים מציעים לו כמחצית משכרו. שכרו נע סביב 400 אלף יורו. בחיפה הבהירו לשחקן כי במידה ולא יסכים, הוא יוקפא ויוכל לעזוב בינואר, אך נראה כי גם הברזילאי מבין שעליו לפנות מקום לזר שישי. כזכור, בעבר החליט אלאך, בשיתוף ההנהלה, כי הקשר ייצא למחנה והוא יישאר כזר שישי. ההתנהלות שלו באימונים מאז החזרה לארץ הובילה לשינוי ההחלטה.

עוד בנושא

אנדי הרצוג: "אנחנו במרחק שישה משחקים מאליפות אירופה"
למרות הסברים חוזרים ונשנים, בב"ש סירבו להחליף את החולצה
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

מו אלאך. שלומי גבאי
מחפש זר שישי. מו אלאך/שלומי גבאי

בינתיים, המנהל הטכני מו אלאך החליט להתחזק בזר שישי ונציג של מכבי חיפה נכח בסרביה כדי לצפות בסיידובה סומא. שחקנה של פרטיזן בלגרד לא שיחק אתמול מול באצ'קה פלנקה (1:0 לפרטיזן) ולכן לא ניתן היה להתרשם ממנו. צוות הסקאוטינג כבר צפה בביצועיו והתרשם, אך בחיפה ציינו כי יש מועמד נוסף על הפרק.

בגלל הסגל החסר, פרד רוטן לא שוחח עם שחקניו אתמול והחליט לחדש את ההכנות ביום שישי, עד אז ייהנו השחקנים שלא זומנו לסגל של אנדראס הרצוג מפגרת הנבחרת.

בתוך כך, מכבי חיפה נפרדת היום (שני) מאפרים מלר, חבר הנהלה לשעבר ומי שליווה את מחלקת הנוער של המועדון עשרות שנים, שנפטר לאחר שנכנע למחלה. מלר היה תמך באופן נלהב שילוב שחקני נוער מקומיים בקבוצה הבוגרת, ופקד את משחקי הקבוצה באופן קבוע. הלוויתו תתקיים מחר, יום שלישי, בשעה 16:45 בבית העלמין הישן חוף הכרמל.

עוד באותו נושא

הלוואי שהקבוצה היתה כמו החולצה: הבעיות האמיתיות של הפועל באר שבע

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully