וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדראס הרצוג: "אנחנו במרחק של שישה משחקים מאליפות אירופה"

3.9.2018 / 11:26

מאמן נבחרת ישראל דיבר לקראת המשחק נגד אלבניה בליגת האומות: "אני רוצה שתהיה לנו מנטליות של ווינרים. מאמין בסגל שבחרתי". רוטנשטיינר על זהבי: "הוא התנצל ומרוכז אך ורק בנבחרת"

צילום:ניב אהרונסון עריכת וידאו:ניר חן

מאמן נבחרת ישראל אנדראס הרצוג והמנהל הטכני ווילי רוטנשטיינר ערכו היום (שני) מסיבת עיתונאים לקראת צמד המשחקים מול אלבניה (7.9, במסגרת ליגת האומות) וצפון אירלנד (11.9, משחק ידידות). מדובר במשחקים ראשונים של הנבחרת אחרי המשחק היחיד שקיימה השנה במרץ, בו הפסידה בנתניה 2:1 לנבחרת רומניה במשחק ידידות.

עוד לפני שלב ההצהרות והשאלות, רוטנשטיינר הודיע על המצטרפים החדשים לצוות המקצועי של הנבחרת. מדובר בקלאוס לינדנברגר (מאמן שוערים), ריקארדו פרויטי (מנהל מדע ספורטיבי), היינץ הוכאוסר (סקאוטינג), ערן דולב (רופא), גיא פורטיניאגין (מנהל נבחרת), פולי פטרוס קטסארס וסאשה גירשין (פיזיותרפיה).

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
בנבחרת ישראל אישרו: לינדנברגר ביקר בארץ. פיזיותרפיסט גרמני יצורף
נבחרת ישראל: זהבי, חיימוב, גלזר ופלקושצ'נקו בסגל של אנדי הרצוג

ווילי רוטנשטיינר המנהל המקצועי של ההתאחדות לכדורגל. ניב אהרונסון
"כל משחק חשוב בליגת האומות". ווילי רוטנשטיינר/ניב אהרונסון

ווילי רוטנשטיינר פתח ואמר: "אנחנו מתחילים את ליגת האומות. זאת תחרות חדשה לנבחרות. כל משחק חשוב. המשחק נגד אלבניה הוא משחק מכריע. הטורניר הזה נותן הזדמנות נהדרת להגיע ליורו 2020. אנו מפוקסים במשחק הקרוב מול אלבניה ולא יותר מזה. אנחנו מכבדים את אלבניה, הם לפנינו בדירוג פיפ"א ויהיה משחק מאוד קשה. אנחנו רוצים לפתוח את הקמפיין ברגל ימין".

על הנבחרת: "אנחנו חייבים ליצור לדעתי רוח קבוצתית חדשה. רוח עם התלהבות, רצון לנצח, ביטחון עצמי. נהיה חייבים לתפקד כקבוצה ממושמעת וחזקה. לטעמי הקבוצה עצמה צריכה להיות הכוכב, ולא שחקן ספציפי. כל אנשי הנבחרת צריכים לעבוד יחד על מנת שזה יצליח. יש לנו שחקנים טובים מאוד, אבל אם נשחק קבוצתית יהיה לנו סיכוי טוב להצליח. אנחנו חייבים להאמין בשחקנים שלנו, במאמנים, בצוות, בנבחרת ובכדורגל הישראלי. בלי אמונה, לא נצליח. הצעד הראשון הוא להאמין בחוזקות שלנו ולא לדבר רק על החולשות. יש לנו צוות חזק עם צוות לאומי ובינלאומי ואני מאמין שהוא יעשה עבודה טובה. אנדי הרצוג ואלון חזן הם צוות טוב להובלת הנבחרת".

עוד באותו נושא

נבחרת ישראל: זהבי, חיימוב, גלזר ופלקושצ'נקו בסגל של אנדי הרצוג

לכתבה המלאה
אנדי הרצוג מאמן נבחרת ישראל. ניב אהרונסון
"אני שונא להפסיד". אנדראס הרצוג/ניב אהרונסון

אנדראס הרצוג: "רוב השחקנים כבר הגיעו, אנחנו מחכים לעוד מספר שחקנים שיגיעו. אנחנו במרחק שישה משחקים מאליפות אירופה. נצטרך לתת את כל כולנו כדי שתהיה לנו הזדמנות להעפיל. אני שונא להפסיד. אני רוצה שהשחקנים שלי ירגישו כמוני. אני רוצה שזאת תהיה המנטליות שלנו, מנטליות של ווינרים. הרצון הוא שתהיה כימיה טובה, עבודה קבוצתית טובה ומחויבות לנבחרת. עשינו סקאוטינג בשבועות האחרונים ויחד הרכבנו את הסגל. אני מאמין בסגל שבחרתי. יש לנו שחקנים התקפיים שיכולים לעשות שינוי, וזה תמיד טוב עבור מאמן".

הרצוג המשיך ואמר: "מי יהיה הקפטן? אני לא אגיד לעיתונאים, אני קודם אגיד לשחקנים שלי. יש לי כבר מחשבה בראש לגבי מי יהיה המנהיג". על נבחרת אלבניה: "זאת נבחרת שעשתה התקדמות יפה, היא העפילה ליורו 2016. אני מכיר את המנטליות שלהם, הם נבחרת טובה, מהירה וטכנית. נצטרך למצוא את החולשות שלהם ולנצל אותן. אנחנו מתרכזים רק במשחק נגד אלבניה, אחריו נחשוב על המשחקים הבאים. אנחנו רוצים להתרכז כל פעם במשחק אחד".

ווילי רוטנשטיינר אמר על החזרת זהבי: "המאמן רצה להחזירו. דיברנו עם ההתאחדות, הוא התנצל ועכשיו הפוקוס שלו הוא בנבחרת. הוא רוצה לעזור לנבחרת ולהוביל אותה. אני התרשמתי מאוד מהאישיות שלו ואני שמח להכירו השבוע. אני חושב שהוא שחקן נהדר לכדורגל הישראלי. הוא מרוכז כרגע בנבחרת ישראל". הרצוג על זהבי: "אני מצפה ממנו לעשות את המיטב כדי לעזור לנבחרת. הנבחרת לא תהיה בנויה עליו, יש לנו משחקים נוספים".

אלון חזן: "שמח תמיד לייצג את נבחרת ישראל. אני מקווה שניצור את השינוי הקטן שיביא שינויים נוספים אחריו. אני מאחל לכולם בהצלחה".

אלון חזן, אנדי הרצוג ווילי רוטנשטיינר מסיבת עיתונאים. ניב אהרונסון
אלון חזן, אנדראס הרצוג ו-ווילי רוטנשטיינר/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully