וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציג של מכבי חיפה המריא לסרביה כדי להיפגש עם סיידובה סומא

2.9.2018 / 20:01

במועדון החליטו לנסות לקדם את הבאת הקשר ההתקפי של פרטיזן בלגרד, והנציג אמור לצפות בסומא במשחק מול באצ'קה פלנקה. אם יגיע, יהיה זה בהשאלה עם אופציה לרכישה בסיום העונה

אדריאן הרבשטיין

נציג של מכבי חיפה המריא ביממה האחרונה לסרביה כדי לצפות בשחקנה של פרטיזן בלגרד, סיידובה סומא, ולהיפגש עמו. הקשר ההתקפי אמור להשתתף היום (ראשון) במשחקה הביתי של פרטיזן מול באצ'קה פלנקה בליגה הסרבית. במועדון צפו בעוד מספר שחקנים, אך החליטו לנסות ולקדם את עסקת סומא, שאמור להגיע בהשאלה עם אופציה לרכישה. במכבי חיפה סירבו להגיב.

סיידובה סומא פרטיזן בלגרד. GettyImages
סיידובה סומא/GettyImages

סומא בן ה-27 לא נמצא בתוכניות של פרטיזן והוצע גם לקבוצות במפרץ, כאשר מדובר על עסקת השאלה לעונה הקרובה עם אופציה לרכישה בסיומה. הקשר הקדמי, שיכול לשחק גם בכנפיים או כחלוץ מרכזי, כבש שבעה שערים ב-27 הופעות בנבחרת גינאה ואת עונת השיא שלו רשם ב-2016/17, אז כבש 20 שערי ליגה במדי סלובן ברטיסלבה הסלובקית.

זו הייתה העונה החמישית שלו בסלובן, ובסיומה נרכש תמורת 1.5 מיליון יורו על ידי פרטיזן. בסרביה הצליח הרבה פחות והסתפק בשלושה שערים ב-22 משחקי ליגה, כשהעונה שותף בארבעה נוספים ולא כבש. סומא הורחק במוקדמות הליגה האירופית מול טרקאי, והאדום הזה הצטרף לזה שקיבל בדרבי מול הכוכב האדום בחודש אפריל, לאחר שהתעמת עם מיטשל דונלד. פרט לסלובן ופרטיזן, בעברו שיחק סומא גם באייאקס קייפ טאון מדרום אפריקה, ניטרה הסלובקית ואל קאדסיה מכווית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully