וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר פגוע ממעמדו. ברקת: תהיה לך תחרות, בית"ר ומכבי ת"א מעוניינות

החלוץ יצא לא מסופק מן הפגישה שקיים עם הנהלת הפועל באר שבע והוא מרגיש כי לא נעשה מספיק על מנת להשאירו בשורות האלופה. לאחר הפגישה פרסם פוסט בו כתב: "לא ביקשתי לעזוב, אני מחויב לבאר שבע"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בן שהר יצא היום (חמישי) לא מסופק מן הפגישה שקיים עם ראשי הפועל באר שבע והוא שוקל את עתידו במועדון. במהלך הפגישה ביקש החלוץ הבהרות על מעמדו ושמע כי תהיה לו תחרות במהלך העונה מצד שחקנים אחרים. לשהר חוזה גבוה מאוד בשורות האלופה המוערך בסכום של כ-480 אלף יורו לעונה וכעת לא מן הנמנע כי הצדדים נמצאים על סף פרידה. השחקן עצמו יצא מן הפגישה בתחושה כי הקבוצה לא עושה מספיק כדי שיישאר. בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב מעוניינות בו ונראה שהנושא הכלכלי יכריע את עתידו של השחקן. כלומר, אם הקבוצות המעוניינות בו יסכימו לשלם לו סכומים דומים לאלו שהוא מרוויח בבאר שבע, שהר יעזוב את בירת הנגב.

לאחר הפגישה פרסם סהר פוסט באינסטגרם בו קבע כי הוא מחויב להפועל באר שבע. סהר כתב: "בשבועות האחרונים השם שלי עלה בכל מיני פרסומים. חשוב לי להבהיר שמעולם לא ביקשתי לעזוב את המועדון, הצלחתי היא הצלחתם. אין לי אחריות על פרסום כזה או אחר ואני מחויב למועדון בו לקחתי 3 אליפויות ברצף והייתי חלק בלתי נפרד מהצלחתו. אני מכבד את המקום בו אני נמצא וגם מכבד כל מועדון ששמי הוזכר בהקשר אליו אבל רק אני או הסוכן שלי רשאים לדבר בשמי או להעביר מסרים כאלה ואחרים. יש לי חוזה בהפועל באר שבע ואני בהפועל באר שבע . כל התבטאות מכל גורם אחר או "מקורביי" לא משקפת את דעתי או רצוני".

נייג'ל האסלביינק עבר היום בדיקות רפואיות והוא צפוי לחתום לשלוש שנים. האלופה תשלם לעירוני קרית שמונה כ-1.5 מיליון יורו. מי שעזב הוא מוחמד גדיר, שהגיע להסדר על התרת חוזהו. גדיר צפוי לחתום בבני סכנין ללא תמורה, אחרי שהאחרונה חיזרה אחריו לכל אורך הקיץ, אבל עד עכשיו בבאר שבע דרשו עבורו דמי העברה.

עדכון ראשון: 15:08

עוד בנושא:

הישראלי הראשון מאז 2007: אוראל גרינפלד ינהל משחק בליגת האלופות
עירוני קרית שמונה תנסה לצרף את מתן חוזז ממכבי תל אביב
ליגת העל: העברות קיץ 2018 - כל העדכונים

נייג'ל האסלביינק שחקן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
1.5 מיליון יורו. האסלביינק/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully