וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלי הראשון מאז 2007: אוראל גרינפלד ינהל משחק בליגת האלופות

6.9.2018 / 12:03

השופט שניהל את המפגש בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב במחזור החולף, נבחר לנהל משחק במסגרת המחזור השני במפעל היוקרתי (ב-2.10.2018). יריב טפר: "זו תולדה ליכולת המרשימה שלו"

עריכת וידאו: מתן חדד

רק ביום ראשון אוראל גרינפלד היה זה ששפט במשחק המרכזי של המחזור השני בליגת העל בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב והיום (חמישי) נודע לגרינפלד שהוא יזכה לשפוט במשחק ליגת אלופות בשלב הבתים שיתקיים ב-2.10.18 (המשחק הספציפי יפורסם בהמשך על ידי אופ"א) במסגרת המחזור השני. גרינפלד יהיה השופט הראשון שישפוט במפעל היוקרתי מאז מאז 2007, כאשר אלון יפת היה השופט הראשון שעשה זאת כשניהל את המשחק בין קלאב ברוז' לראפיד וינה ב-2005.

אוראל גרינפלד שופט כדורגל. ברני ארדוב
שיבוץ יוקרתי. אוראל גרינפלד/ברני ארדוב

יריב טפר, מנכ"ל איגוד השופטים אמר: "זאת גאווה גדולה ותחושת סיפוק עצומה. אין ספק ששיבוצו של אוראל גרינפלד בליגת האלופות הוא בראש ובראשונה תולדה ליכולת המרשימה של גרינפלד כשופט והוא גם נותן חיזוק ותמיכה משמעותיים לתכנית עבודה שיטתית וארוכת טווח לפיה פועל איגוד השופטים במישור המקומי והבינלאומי".

"אני תקווה שבשנים הקרובות ישובצו עוד שופטים ישראליים ברמות הגבוהות ביותר, דבר שיסייע לשידרוג נוסף ברמת השיפוט של השופטים במישור המקומי. עבור האיגוד ועבור הכדורגל הישראלי זאת בהחלט פתיחה נפלאה ומבטיחה לשנה החדשה הבאה עלינו לטובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully