וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה מצאה בלם: קרלוס קוויאר חתם על חוזה לעונה אחת

הכתומים הצליחו לצרף בלם מנוסה בדמות הספרדי בן ה-37 ששוחרר לאחרונה מבית"ר ירושלים ומגיע לתחנה הרביעית שלו בליגת העל: "קיבלו אותי כאן בזרועות פתוחות, מהיום זה הבית החדש שלי"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

קרלוס קוויאר, הבלם הספרדי הוותיק ששוחרר לאחרונה מבית"ר ירושלים, חתם היום (שישי) על חוזה לעונה אחת בבני יהודה. הכתומים חיפשו בלם במשך תקופה ארוכה, רצו את טל בן חיים וניהלו משא ומתן עם כמה וכמה זרים שנפלו בדרך, ובסופו של דבר אותו בן חיים חתם בבית"ר וכך סלל למעשה את דרכו של קוויאר לשכונת התקווה. השחקן יעמוד לרשות יוסי אבוקסיס לקראת המחזור השלישי, בו תארח בני יהודה את מכבי חיפה, וכך יפתור למאמן בעיה במרכז ההגנה לאור חסרונו של דן מורי המורחק.

"אני שמח מאוד להצטרף לבני יהודה", אמר קוויאר לאחר החתימה. "קיבלו אותי כאן בזרועות פתוחות. מהיום זה הבית החדש שלי ואני מבטיח לעשות הכול בשביל לממש כאן את כל הניסיון שצברתי בליגות השונות בהן שיחקתי ברחבי העולם. אני כבר לא יכול לחכות לאימון הראשון ואני מקווה מאוד שתהיה לנו תקופה מוצלחת ביחד. תודה לכולם על קבלת הפנים החמה".

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
אופיר דוידזאדה חזר למכבי תל אביב עם חוזה לארבע שנים
קאיו נוטה לקבל את הצעת הפשרה של מכבי חיפה ולעזוב מיידית
הפועל באר שבע ידעה מראש על הבעיה של נייג'ל האסלביינק: "אין דרמה"

עבור הבלם בן ה-37 תהיה זו תחנה רביעית בליגת העל. הוא הגיע למכבי פתח תקוה בקיץ 2016, עבר אחרי עונה אחת לעירוני קרית שמונה, בה גם כבש את שער הליגה היחיד שלו בישראל, ובקיץ הצטרף לבית"ר ירושלים בתקווה לפרוש במדיה עם תואר. אלא שבית"ר שינתה את פניה עם העברת הבעלות לידי משה חוגג וההחתמות הרבות, כך שקוויאר מצא עצמו בחוץ. במדים הצהובים-שחורים הוא הספיק לרשום שתי הופעות, במסגרת מוקדמות הליגה האירופית מול צ'יחורה הגאורגית.

לספרדי רזומה מרשים טרום ההגעה לישראל. קוויאר שיחק בעבר באוסאסונה, ריינג'רס, אסטון וילה, סנדרלנד ונוריץ'. הוא צבר 124 הופעות בפרמיירליג האנגלית ו-וילה רכשה אותו בקיץ 2008 מריינג'רס תמורת 10 מיליון יורו. בימיו סנדרלנד חל פיחות משמעותי במעמדו והוא מיעט לשחק. גם אחרי שעבר לנוריץ' ששיחקה בליגת המשנה באנגליה - הוא שימש בעיקר כשחקן מחליף. בעונת 2015/16, לפני שהגיע לישראל, רשם 18 הופעות במדי אלמריה מהליגה השנייה בספרד.

עוד באותו נושא

מדוע ברק אברמוב חייב לוותר על בני יהודה?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully