וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת איטליה פישלה לפני פורטוגל, מאנצ'יני: "נעשה שינויים"

העידן החדש של האזורי נפתח עם 1:1 ביתי מול פולין בליגת האומות, שלושה ימים לפני הביקור אצל אלופת אירופה. מאנצ'יני: "איבדנו את הכדור בקלות, צריכים להשיג תוצאות טובות יותר"

ז'ורז'יניו , שחקן נבחרת איטליה. רויטרס
הציל את איטליה מהפסד. ז'ורז'יניו/רויטרס

אחרי מפח הנפש בפלייאוף ההעפלה למונדיאל אליו איטליה לא הצליחה להעפיל, הנבחרת עם המאמן החדש רוברטו מאנצ'יני ערכה אתמול (שישי) משחק רשמי ראשון מאכזב מאוד כשסיימה ב-1:1 ביתי עם נבחרת פולין במשחק שנערך באצטדיונה של בולוניה. האיטלקים נקלעו לפיגור משער של זיילינסקי בדקה ה-40 וקיבלו פנדל במתנה כדי לחלץ תיקו משער מהנקודה הלבנה של ז'ורז'יניו שחקנה החדש של צ'לסי. אם לא די בכך, לאזורי יש רק שלושה ימים להתארגן מחדש לפני משחק החוץ הסופר קשה מול אלופת אירופה פורטוגל, שבמשחק הזה תקבל בחזרה את כריסטיאנו רונאלדו שיפגוש חלק מחבריו החדשים ליובנטוס.

"איבדנו את הכדור מהר מדי במחצית השנייה ואנחנו צריכים להיות מרוכזים יותר מול השער, אמר מאנצ'יני לאחר המשחק אמש והוסיף, "אנחנו נעשה שינויים מול פורטוגל ורוצים לבנות על המחצית השנייה מול פולין. אנחנו צריכים להשיג תוצאות טובות יותר מזו".

המאמן נשאל על מריו באלוטלי, שפתח בהרכב ושיחק 62 דקות למרות שסחב פציעה: "היתה לו בעיה קטנה באימון לפני המשחק ודברים החמירו במשחק עצמו. מריו לא בשיא הכושר, ידענו שהוא יכול לשחק בערך 50 דקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully