וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין פרינס בואטנג: "אני לא מתחרט על ההחלטה לשחק בגאנה ולא בגרמניה"

קשרה של ססואולו חשף מדוע בחר להופיע דווקא במדים של הנבחרת האפריקאית בשונה מאחיו ג'רום. "לא היה בשבילי מקום בנבחרת הגרמנית כי תמיד אמרתי מה שאני חושב בלי להתחשב באחרים"

קווין פרינס בואטנג ודומניקו ברארדי שחקני ססואולו חוגגים. GettyImages
משתלב באיטליה עם שני שערים בשלושה משחקים. בואטנג/GettyImages

קווין פרינס בואטנג, מהכדורגלנים הצבעוניים בכדורגל העולמי ואחיו של ג'רום בואטנג, מספר מדוע בחר לשחק בנבחרת גאנה ולא גרמניה, בשונה מאחיו. "לא היה מקום בשבילי בנבחרת, כי אני תמיד אומר מה שאני חושב". בואטנג מדבר על הנבחרת הצעירה של גרמניה בהדרכתו של הורסט רובש, אליה לא זומן במסגרת אליפות אירופה 2009. הסיבה הרשמית כפי שפורסמה אז הייתה פציעה, אך נפוצו גם שמועות על כך שהגרמני ממוצא גנאי השתכר בסבב ברים במהלך מחנה אימונים מוקדם של הנבחרת.

בואטנג בן ה-31 החל את הקריירה הבינלאומית שלו בנבחרות הצעירות של גרמניה, החליט בגיל 22 לעבור לייצג את גאנה. "רציתי לשחק בשביל המדינה שלי, לייצג את מי שאני, ולכן בחרתי בגאנה. אני שמח על כך, כי זה אפשר לי לגלות את השורשים שלי". במדי גאנה ערך 15 הופעות ושיחק בשני גביעי עולם.

עוד בנושא

יורגן קולר: "כריסטיאנו רונאלדו? בקושי רואים אותו במשחקים מכריעים"
אלפונס אראולה קבע שיא של 10 שנים, אוליבר קאן: "הופעה ברמה עולמית"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

קווין פרינס בואטנג שחקן ססואולו. GettyImages
מנהיג בכל מקום בו שיחק. בואטנג/GettyImages

הקשר עבר בקיץ האחרון מאיינטרכט פרנקפורט במדיה הצטיין וזכה עימה בגביע, לססואולו האיטלקית. "אני לא מתחרט על כך", אמר בואטנג שכבש שני שערים בשלושת המחזורים הראשונים של הסרייה אה. "אני בקבוצה טובה ואנחנו רוצים לשמור על הרמה הזו". הקבוצה מרג'יו אמיליה תפגוש את יובנטוס וכריסטיאנו רונאלדו שנחוש לכבוש שער ראשון בסרייה אה. קווין פרינס יקווה שהפורטוגלי לא יוציא את התסכול שלו דווקא על הקבוצה החדשה שלו.

בינתיים, לאחרונה השיק בואטנג קליפ לשיר ראפ בכיכובו. "זה שיר שמספר על החיים שלי, על הדרך שעברתי, מאיפה הכל התחיל. המוזיקה עזרה לי והיא חשובה בחיים שלי. רציתי הרבה זמן להקליט שיר ואני שמח שזה יצא לפועל".

עוד באותו נושא

"ניימאר בכה והתחנן בפני שחקני ברצלונה - שכנעו את ההנהלה להחזיר אותי"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully