וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלפונס אראולה רצה לעבור לצ'לסי, הוא השוער הכי טוב שיש לצרפת"

השוער השלישי של צרפת זכה לשבחים אחרי שהצטיין בבכורה מול גרמניה. כריסטוף לולישון, מאמן השוערים של צ'לסי, קיווה לעבוד איתו והבהיר: "חבל שפ.ס.ז' מעדיפה שוער בן 40 על פניו"

ליגת האומות, המפעל החדש של אופ"א, יצא אמש (חמישי) לדרך כשכולם עדיין מנסים לפענח אותו. ערב הבכורה סיפק מפגש בין שתי אלופות העולם האחרונות, גרמניה וצרפת, שנפרדו ב-0:0 שלפרקים ארוכים נראה כמו משחק ידידות סטנדרטי. ויילס ניצלה את המאורע כדי לחגוג ניצחון רשמי ראשון אי פעם על אירלנד, ועוד עם 1:4 משכנע.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ויילס הרשימה עם 1:4 על אירלנד, רן בן שמעון וקפריסין הפסידו בנורבגיה
שיאן ההופעות ווסלי סניידר נפרד מנבחרת הולנד עם ניצחון ביתי 1:2 על פרו
איסקו: "אין הרבה שינויים תחת לואיס אנריקה, האיסור על פלאפונים הוא טוב"

אלפונס אראולה שוער נבחרת צרפת. רויטרס
עם החולצה הוא קצת יותר התקשה. אלפונס אראולה/רויטרס

המספרים

* צרפת שמרה על הרצף שהחלה בעצמה ב-1998: כל שש אלופות העולם האחרונות לא הצליחו לנצח במשחק הראשון אחרי המונדיאל.

* אלפונס אראולה, שהפך לאלוף העולם הראשון שעורך את הבכורה אחרי הזכייה במונדיאל, רשם שש עצירות נגד גרמניה - הכי הרבה של שוער צרפתי במשחק אחד ב-10 השנים האחרונות.

* גרמניה ניצחה רק אחד מחמשת משחקיה האחרונים בבית (שלוש תוצאות תיקו והפסד אחד).

* צרפת לא הפסידה לגרמניה בחמשת משחקי החוץ האחרונים, אחרי שנוצחה לפני כן בארבעה ברציפות.

* זו הפעם הראשונה מאז 1937 שצרפת לא מצאה את הרשת במשחק בגרמניה.

כריסטוף לולישון מאמן השוערים של צ'לסי 2012. GettyImages
רצה לראות את אראולה בצ'לסי. כריסטוף לולישון/GettyImages

התגובות

בצרפת כמובן התמקדו בהופעת הבכורה המרשימה של אלפונס אראולה, מי שהיה השוער השלישי במונדיאל וקיבל הזדמנות ראשונה בעקבות הפציעות של הוגו לוריס וסטיב מנדנדה. השוער קיבל מחמאות גם מאוליבר קאן האגדי ("זו הייתה הופעה ברמה עולמית") ואמר בסיום: "אני מאוד שמח שכך התנהל המשחק הראשון שלי. הייתי מעדיף שגם ננצח, אבל נשארתי מרוכז לאורך כל המשחק וטוב שלא הפסדנו. הם לחצו אותנו במחצית השנייה והייתי עסוק מאוד. סבלנו נגד נבחרת נפלאה, אני שמח שהרווחתי מהמשחק הזה".

מי שלא הופתע מהתצוגה של אראולה הוא כריסטוף לולישון, מאמן השוערים הצרפתי של צ'לסי. "לא הייתי צריך את יום חמישי כדי לגלות אותו", אמר לולישון לתקשורת הצרפתית. "נגד גרמניה הוא הראה מיקום טוב והציג את היכולת שלו להתמודד עם כדורים שעוברים את ההגנה. זה הבסיס עבור כל שוער, אבל לא כולם מסוגלים לעשות את זה בו זמנית. עבורי, הוא השוער הכי טוב בצרפת היום. יותר טוב מהוגו לוריס. הגודל שלו, האיכות שלו עם הכדור, הרוגע שלו - הוא השוער הכי מתאים לנבחרת".

לולישון הוסיף: "דיברנו במהלך הקיץ והוא רצה לבוא לצ'לסי, אבל ההחלטה הסופית לא הייתה שלי. זה יכול היה להיות תענוג לעבוד איתו. עצוב שמועדון כמו פריס סן ז'רמן נותן עדיפות לשוער בן 40 כשיש לו את אראולה שעונה על כל הדרישות. בופון יכול לשחק עוד שנה או שנתיים בליג 1, אבל בליגת האלופות הם צריכים להיות זהירים כי המשחק הרבה יותר מהיר".

טוני קרוס שחקן נבחרת גרמניה מקבל את פרס השחקן הגרמני של שנת 2018. GettyImages
טוני קרוס מקבל את הפרס לפני המשחק/GettyImages

דידייה דשאן סיכם את המשחק: "היה קרב צמוד, ברור שלא כל השחקנים במצב הכי טוב מבחינה פיזית, אבל הם עשו מאמץ גדול. אנחנו בבית של שלוש נבחרות והמטרה הייתה לנצח. גרמניה מגיעה אחרי טראומה והיא הפעילה לחץ רב, זו תוצאה טובה. אני יודע שהפכנו לחמדנים, נצטרך לחזור לזה בעוד שלושה ימים".

עוסמאן דמבלה: "התבקשתי לבלגן את המשחק, ליצור מצבים בזמן שנותר. בברצלונה הדברים הולכים לי טוב מתחילת העונה, זה מקל עליי. בנבחרת זה יותר קשה, אבל אמשיך לנסות".

טוני קרוס, שקיבל לפני המשחק את פרס השחקן הגרמני של השנה, סיכם את המשחק הראשון של נבחרתו אחרי טראומת המונדיאל: "זה היה צעד ראשון מבחינתנו. עשינו עבודה טובה מול נבחרת איכותית ולא נתנו לה להגיע ליותר מדי מצבים".

תומאס מולר הוסיף: "היה חשוב לנו להראות מחויבות ולהוכיח שאנחנו מודעים לסיטואציה. לא שיחקנו בצורה מספיק חופשית מקדימה כמו בימים הטובים שלנו. לקראת הסיום הבחנו ביתרון שיש לנו מבחינת הכושר הגופני ותקפנו יותר. היינו צריכים גם לנצח".

(עדכון ראשון: 7:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully