וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסלי סניידר נפרד מנבחרת הולנד: "הכול נגמר, אהבתי כל רגע"

שיאן ההופעות שיחק בפעם ה-134 והאחרונה, ממפיס דפאי סידר לו ניצחון במשחק הידידות מול פרו עם צמד ב-1:2. פורטוגל, ללא רונאלדו, סיימה ב-1:1 מול קרואטיה. 0:2 לאוסטריה על שוויץ

ווסלי סניידר שחקן נבחרת הולנד עם מאמנו רונאלד קומאן. AP
נפרד כגיבור לאומי. ווסלי סניידר עם רונאלד קומאן/AP

בצל משחקי הפתיחה של ליגת האומות, נערכו הערב (חמישי) גם שלושה משחקי ידידות באירופה. במוקד עמד אירוע הפרידה של נבחרת הולנד משיאן ההופעות ווסלי סניידר, ששיחק בפעם ה-134 והאחרונה, בניצחון הביתי 1:2 על פרו. אלופת אירופה פורטוגל סיימה ב-1:1 מול סגנית אלופת העולם קרואטיה, ואילו אוסטריה גברה 0:2 על שבדיה.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ליגת האומות החלה: אלפונס אראולה הציל את צרפת ב-0:0 מול גרמניה
איסקו: "אין הרבה שינויים תחת אנריקה, האיסור על פלאפונים הוא טוב"
מאמנה הזמני של דנמרק: "זה היה ההפסד הכי שמח בקריירה שלי"

ממפיס דפאי שחקן נבחרת הולנד. רויטרס
סידר ניצחון. ממפיס דפאי/רויטרס

הולנד - פרו 1:2

אחרי שנכשלה להעפיל ליורו 2016 ולמונדיאל האחרון, הולנד מקווה לחזור לטורנירים הגדולים בעזרת רונאלד קומאן, שבמשחקו החמישי חגג מהפך באצטדיון על שם יוהאן קרויף. ווסלי סניידר ערך את הופעתו ה-134 והאחרונה במדי הולנד, אך ראה את פדרו אקינו נוגח לרשת של יספר סילסן כבר בדקה ה-13 אחרי קרן של כריסטיאן קואבה. פרו, שלא עברה את שלב הבתים במונדיאל והמשיכה עם ריקרדו גארקה, החזיקה מעמד עד לדקה ה-60, אז המחליף פרנקי דה יונג בישל בהופעת הבכורה שלו לממפיס דפאי. לאחר השער, כל האצטדיון קם על רגליו כדי להריע לסניידר בן ה-34, שקיבל חיבוקים מחבריו וסיים 15 שנים בכתום עם 31 שערים - כשיאן ההופעות וכגיבור לאומי. ממפיס סידר לו פרישה עם ניצחון, כשהשלים מהפך בהתקפה אותה החל בעצמו במחצית המגרש של הולנד בדקה ה-83.

לאחר שריקת הסיום הצטרפו לווסלי גם אשתו ובנו, שהתיישבו יחד על ספה וצפו יחד עם האוהדים ברגעים הגדולים מהקריירה של סניידר בכתום. הקשר נפרד מהקהל ואמר: "זה היה המשחק האחרון שלי כאן באמסטרדם, המשחק האחרון עם החולצה הכתומה שנתנה לי כל כך הרבה. זו הייתה הארוחה האחרונה שלי עם הנבחרת, הנסיעה האחרונה באוטובוס. עכשיו הכול נגמר. ובנוסף לזה, גם ניצחנו. אמנם לא כבשתי, אבל אהבתי כל רגע - מהשנייה הראשונה ועד האחרונה".

עוד באותו נושא

אנדי הרצוג: "זה רגע מיוחד". קפילוטו וחבשי בהרכב ישראל מול אלבניה

לכתבה המלאה
ווסלי סניידר שחקן נבחרת הולנד עם אשתו ובנו במשחק הפרידה. רויטרס
על הספה באמצע המגרש. ווסלי סניידר עם אשתו ובנו בטקס הפרידה/רויטרס
ריאן באבל שחקן נבחרת הולנד. רויטרס
מה הוא עשה בשיער? ריאן באבל/רויטרס

פורטוגל - קרואטיה 1:1

סגנית אלופת העולם יצאה לדרך חדשה, ללא הפורשים מריו מנדז'וקיץ', ודראן צ'ורלוקה ודניאל סובאשיץ' ועם מרקו ליבאיה בהופעת בכורה בחוד. איבן פרישיץ' הפציץ פנימה בדקה ה-18 אחרי התקפה יפה וכדור שנהדף מגופו של פפה, שתיקן עם השוויון בדקה ה-33, כשנגח פנימה אחרי הרמה של פיצי. אלופת אירופה, ללא כריסטיאנו רונאלדו ועוד תשעה משחקני הסגל שהיה במונדיאל, הציגה מעט מהפוטנציאל העתידי הגלום בה עם רובן דיאס, רובן נבס וברומה שפתחו בהרכב וז'דסון פרננדס שערך בכורה כמחליף.

פפה שחקן נבחרת פורטוגל. רויטרס
תיקן עם השוויון. פפה/רויטרס
איבן פרישיץ' שחקן נבחרת קרואטיה. AP
נמצא בכושר מצוין. איבן פרישיץ'/AP

אוסטריה - שבדיה 0:2

כמו בימי אנדי הרצוג, האוסטרים ניצחו את שבדיה בווינה ועלו למאזן של שישה ניצחונות בשבעה משחקים תחת הדרכתו של פרנקו פודה הגרמני. האורחים, שהגיעו לרבע גמר המונדיאל, עלו בהרכב משני ואי הבנה בהגנה עלתה להם בשער עצמי של פיליפ הלאנדר בדקה ה-11. דייויד אלאבה הכפיל עם שער נהדר מזווית אלכסונית בצד שמאל בדקה ה-64.

דייויד אלאבה שחקן נבחרת אוסטריה. רויטרס
חגג עם סרט הקפטן. דייויד אלאבה/רויטרס
פיליפ הלאנדר שחקן נבחרת שבדיה כובש שער עצמי. רויטרס
אי הבנה ושער עצמי. פיליפ הלאנדר השבדי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully