וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי הרצוג: "זה רגע מיוחד". קפילוטו וחבשי בהרכב ישראל מול אלבניה

6.9.2018 / 20:17

האוסטרי ("יש אנרגיה חדשה וטובה בנבחרת") יעלה עם שלושה בלמים בבכורה שלו כמאמן, דאבור וזהבי צפויים לפתוח יחד בהתקפה (ו', 21:45, ספורט 5). אבטחה כבדה ברחובות אלבסן, פאנוצ'י יודע שהפסד עלול להוביל לפיטוריו

משחק 1הסתיים07/09/2018
אלבניה
  • סאקה (55)
0
    נבחרת ישראל
    צילום: עידו שחם, עריכה: מתן חדד

    נבחרת ישראל תפתח מחר (שישי, 21:45, ספורט 5) את הופעותיה בליגת האומות. הנבחרת של אנדראס הרצוג הוגרלה לבית א' בדרג ג' של הליגה, לצד אלבניה וסקוטלנד ותשחק מול האלבנים בחוץ. המאמן האוסטרי ייאלץ להסתדר ללא אריאל הרוש, ששוחרר בשל פציעה, כמו גם לואי טהא הפצוע. גיא חיימוב יפתח בין הקורות כשלפניו ישחקו שלושה בלמים. ניסו קפילוטו, עאיד חבשי ושרן ייני הם השלושה שצפויים לפתוח במרכז ההגנה כשאלי דסה וטאלב טואטחה יהיו המגנים. מונס דאבור וערן זהבי תורגלו יחד בהתקפה.

    הנבחרת מתנהלת באלבסן תחת אבטחה כבדה, כשכוחות משטרה ליוו אותה מהמלון לאימון ובחזרה. כ-1,500 שוטרים צפויים לאבטח את אזור האצטדיון לפני המשחק, אך לא ינכחו ביציעים עצמם.

    עוד בנושא:
    השילוב בין ערן זהבי למונס דאבור נראה מבטיח
    "זהבי רצה לשחק כחלוץ, אבל ההחלטה לא נובעת ממאבקי אגו"
    גיא חיימוב יפתח, שחקני ההגנה הופתעו מהשיטה של הרצוג

    אנדי הרצוג מאמן נבחרת ישראל מסיבת עיתונאים. ניב אהרונסון
    להשתפר ממשחק למשחק. אנדי הרצוג/ניב אהרונסון

    אנדי הרצוג התייצב למסיבת העיתונאים יחד עם הקפטן ביברס נאתכו ואמר: "זה יהיה רגע מיוחד עבורי, כמובן שיש התרגשות. יש אנרגיה חדשה וטובה בנבחרת, ואני שמח שמחר כבר מתחילים לשחק. יש לנו שחקנים מוכשרים בכל עמדה וליגת האומות מהווה הזדמנות טובה עבור שתי הנבחרות להגיע לטורניר גדול. נצליח ברגע שנלמד לשחק יחד. יש לנו את האיכויות לנצח משחקים, אבל נצטרך ליישם את התוכניות שלנו כראוי, לחבר את השחקנים ולהשתפר ממשחק למשחק".

    הקפטן נאתכו הוסיף: "זו התחלה חדשה, בטורניר חדש עם צוות חדש ודברים חדשים. להיות קפטן זה אחד מרגעי השיא שלי בקריירה. נצטרך ליישם את מה שהמאמן מבקש ולנסות לנצל את נקודות התורפה של אלבניה, בתקווה שהתוצאה תהיה קרובה למה שהשגנו פה בפעם הקודמת ולא למה שקרה בארץ".

    עוד באותו נושא

    השניים הם הגבול: על השילוב המבטיח בין ערן זהבי למונס דאבור

    לכתבה המלאה
    ביברס נאתכו שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
    "להיות קפטן - מרגעי השיא שלי". ביברס נאתכו/יוסי ציפקיס

    בצל הביקורות הרבות נגדו לאחר שלושת ההפסדים במשחקי הידידות האחרונים, כולל זה המביך 3:0 בבית מול האחות קוסובו, כריסטיאן פאנוצ'י הכין את נבחרת אלבניה למשחק הראשון בליגת האומות בידיעה שהמפגש עם ישראל יכול להכריע את עתידו כמאמן. האיטלקי החליט להציב את תומאס סטראקושה מלאציו בין הקורות ולהעניק לו עדיפות על פני אטריט ברישה מאטאלנטה. אגזון בינאקו עשוי לערוך בכורה כמגן שמאלי על חשבון הקפטן אנסי אגולי שחזר לסגל, ובהתקפה צפויה הפתעה לאחר שבאימון תורגל אניס גבזאי בכנף שמאל וסינדריט גורי מאוסטנד בחוד.

    פאנוצ'י אמר במסיבת העיתונאים: "אנחנו מוכנים לפגוש את ישראל, הקבוצה עבדה טוב ואנחנו בכושר. החזרתי לסגל את השחקנים המנוסים ואני מקווה שנשיג את הניצחון מחר. האם יפטרו אותי אם נפסיד? תשאלו את יו"ר ההתאחדות".

    הקפטן אגולי הוסיף: "יש לנו ניסיון טוב מול ישראל, למרות מה שקרה כאן בפעם הקודמת. נענשנו אז עם פנדל וכרטיס אדום למרות ששיחקנו טוב. מחר זה משחק חדש ויהיה שונה לגמרי. מה שקרה במשחקי הידידות נשאר מאחור. מחר זה הדבר האמיתי, ואני מאמין שאנחנו מוכנים".

    הרכבי הקבוצות

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully