וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיימוב יפתח נגד אלבניה, שחקני הנבחרת הופתעו מהשיטה של הרצוג

5.9.2018 / 17:30

השוער תורגל ויפתח, הרוש הפצוע שוחרר מהסגל וקנדיל זומן במקומו. גם טהא שוחרר. המאמן תרגל מערך של 3:5:2 עם דסה וטואטחה כשחקני אגף. הערב (רביעי, 19:00) תחל מכירת הכרטיסים לקמפיין

צילום: עידו שחם, עריכה: מתן חדד

נבחרת ישראל ערכה הבוקר (רביעי) את האימון האחרון שלה בישראל לקראת המשחק ביום שישי נגד אלבניה במסגרת ליגת האומות. בשעות הצהריים היא תמריא לאלבניה ומחר היא תערוך מסיבת עיתונאים ואת האימון המסכם לקראת המשחק. ביום ראשון בבוקר היא תמריא לבלפסט לקראת משחק האימון מול צפון אירלנד ביום שלישי. עוד לפניו, נודע שאריאל הרוש הפצוע שוחרר מהסגל ומחמוד קנדיל מבני סכנין יחליפו. המשמעות: מי שתורגל ויפתח בין הקורות נגד אלבניה יהיה שוער מכבי חיפה, גיא חיימוב. שחקן נוסף ששוחרר הוא בלמה של הפועל באר שבע, לואי טהא.

לעומת האימון אתמול, באימון היום תורגלו שני שינויים. כצפוי, מונס דאבור החליף את תומר חמד כפי שהעריכו אתמול השחקנים. שינוי נוסף התבצע כששרן ייני החליף את איתן טיבי בעמדת הבלם.

ההרכב שתורגל באימון היום: גיא חיימוב, אלי דסה, ניסו קפילוטו, עאיד חבשי, שרן ייני, טאלב טואטחה, בירם כיאל, ביברס נאתכו, דור פרץ, ערן זהבי, מונס דאבור.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
הרצוג תרגל מערך של שלושה בלמים וביקש: "אל תדליפו את השיטה וההרכב"
ליגת האומות: מה זה, איך זה עובד ואיך ניתן להעפיל ליורו 2020?

שחקני נבחרת ישראל ערן זהבי, שרן ייני. קובי אליהו
תופקד כחלוץ שני. ערן זהבי עם שרן ייני/קובי אליהו

הרצוג תרגל אתמול מערך של שלושה בלמים, שהפתיע מאוד את השחקנים. "לפני האימון דיברנו על אפשרות שבה זהבי ישחק מאחורי החלוץ, או של שני חלוצים במערך של ארבעה שחקני הגנה. אף אחד מאיתנו לא היה מוכן לאפשרות הזאת. זה משהו שכמעט לא קרה בעבר בנבחרת", אמרו.

אגב, חלק משחקני הנבחרת לא ממש הבינו כיצד עובדת שיטת ליגת האומות ולכן התכנסו שלשום לאסיפה מיוחדת, בת שעה, שם קיבלו הסבר מפורט לגביה. המנהל הטכני של ההתאחדות, וילי רוטנשטיינר, אמר לשחקנים כי: "יש לנו הזדמנות מצוינת להעפיל לטורניר גדול דרך אחד משני המקומות הראשונים בבית. הטורניר הזה יכול להביא אותנו ליורו".

בינתיים, ההתאחדות לכדורגל הודיעה כי הערב (רביעי) בשעה 19:00 תחל מכירת הכרטיסים לליגת האומות, למשחקים מול סקוטלנד (11.10) ואלבניה (14.10). מחירי הכרטיסים ינועו מ-45 ש"ח עד 150 ש"ח בקטגוריות הרגילות. תאי הכסף והזהב יעלו 250 ו-550 ש"ח בהתאמה.

עוד באותו נושא

ליגת האומות: מה זה, איך זה עובד ואיך ניתן להעפיל ליורו 2020?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully