וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצוג תרגל מערך של שלושה בלמים וביקש: "אל תדליפו את השיטה וההרכב"

4.9.2018 / 22:10

תורג'מן וטהא לא התאמנו, הרצוג הודיע לשחקנים כי ההרכב שתרגל אינו מחייב וניסה מערך של 3:5:2, עם פרץ, נאתכו וכיאל במרכז השדה. חמד תורגל לצד זהבי בחוד, אך בנבחרת מעריכים שדאבור יפתח

צילום: עידו שחם, עריכה: מתן חדד

עידן אנדראס הרצוג בנבחרת נפתח רשמית השבוע ובפעם הראשונה תרגל היום המאמן את השיטה וההרכב וגם פנה לשחקנים וביקש שלא להדליף את השיטה החדשה לתקשורת. אלון תורג'מן פצוע ולכן ערך ריצה מסביב למגרש ואילו לואי טהא לא התאמן כלל. הרצוג הבין שיש לא מעט פצועים והודיע לשחקנים כבר בתחילת האימון כי יערוך תרגול שאינו מחייב ואז פנה לשחקנים: "אני מבקש, אל תדליפו את השיטה וההרכב".

המאמן תרגל את מונס דאבור עם הקבוצה השניה אך בנבחרת מעריכים שיפתח. בהגנה תורגלו אלי דסה וטאלב טואטחה כמגנים, ושלישיית הבלמים שכוללת את אעיד חבשי, ניסו קפילוטו ואיתן טיבי. יחד עם זאת, עדיין לא ברור האם זאת השליישייה שתפתח. דור פרץ, ביברס נאתכו ובירם כיאל תורגלו יחד ובחוד שיחק תומר חמד כשמאחוריו ערן זהבי. "ההערכה היא שזה לא ההרכב במדויק שיפתח, אבל זה הבסיס והשיטה", אמרו בנבחרת.

עוד בנושא
אנדראס הרצוג: "אנחנו במרחק של שישה משחקים מאליפות אירופה"
נבחרת ישראל: שיר צדק נבדק ושוחרר, הרוש ישוב לאימונים ביום רביעי
מאמן השוערים קלאוס לינדנברגר והסקאוט היינץ הוכאוסר מצטרפים לנבחרת ישראל

דן גלזר שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
דן גלזר/יוסי ציפקיס

לפני אימון הנבחרת קשר מכבי תל אביב דן גלזר התייחס לאווירה: "יש תחושה של משהו חדש באוויר, הגיעו שני אנשים עם הרבה ניסיון ברמה של נבחרות. הם נתנו לנו קווים ברורים שהם רוצים שנלך לפיהם ואני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי ביום שישי. לגיטימי שאין טלפונים בארוחות כי רוצים שעניין הגיבוש יהיה חשוב. עשו לנו אתמול אסיפה ארוכה מאוד בה הסבירו לנו מה זה אומר ליגת האומות ושיש לנו סיכוי גבוה מאוד לעלות ליורו. אני מקווה שזה גם יקרה".

על ערן זהבי: "הוא חשוב מאוד לנבחרת ישראל, הוא מתאמן ברמה הכי גבוהה שיש, הוא מקצוען אמיתי והוא אחד השחקנים הכי חשובים שלנו. אני כילד עליתי לשחק איתו באימון הראשון שלי במכבי וכיף שיש שחקן כזה בנבחרת שלנו. כיף לי להתחיל את העונה כמו שהתחלתי, מאז האימון הראשון במכבי תל אביב ידעתי שאני אלחם בכל אימון כדי להראות שמגיע לי מקום בקבוצה".

דן איינבינדר אמר: "אנחנו יודעים מי הן שתי הנבחרות שאנחנו הולכים להתמודד עמן על ההעפלה. נתרכז משחק משחק, יש לנו משימה מאוד קשה. התחלנו להתכונן ונבוא מוכנים. התחלנו ללמוד אותם ונמשיך עד שישי. יש לנו זיכרון טוב מאוד מהם, גם לי באופן אישי מזה שהבקעתי את שער הבכורה שלי בנבחרת. ננסה לשחזר את זה".

על הצוות האוסטרי החדש: "אנחנו לומדים להכיר את הצוות החדש והם לומדים להכיר אותנו. יש אנרגיות חדשות, רוח של התחלה חדשה. שמחים שאלון נשאר איתנו והוא גם יתרום את שלו והיה לנו חיבור מצוין איתו. יש התרגשות". על ערן זהבי: "כולנו שמחים שכל השחקנים הכי טובים במדינה נמצא איתנו בנבחרת. יש לנו הרבה מה ללמוד ממנו". על המלחמה על ההרכב: "אלו הם חיינו, תחרות היא חלק מהמקצוע הזה. אנחנו נדאג שהנבחרת היא מעל הכל וכולם רוצים לנצח, לא משנה מי על המגרש".

"רוצים לשחזר את ה-0:3 כי באמת עשינו שם משחק גדול עם תוצאה טובה". על התקרית במשחק של באר שבע מול מכבי תל אביב: "כרגע אנחנו עם הראש רק בנבחרת, מה שהיה היה. אנחנו נהיה ביחד, נתגבש עוד קצת".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אנדראס הרצוג מאמן נבחרת ישראל עם עוזרו אלון חזן. יוסי ציפקיס
אנדראס הרצוג ועוזרו אלון חזן/יוסי ציפקיס
מונס דאבור שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
מונס דאבור/יוסי ציפקיס
ביברס נאתכו שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
ביברס נאתכו/יוסי ציפקיס
דן איינבינדר שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
איינבינדר/יוסי ציפקיס
לואי טהא שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
לואי טהא/יוסי ציפקיס
ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
ערן זהבי/יוסי ציפקיס
אנדראס הרצוג מאמן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
אנדראס הרצוג/יוסי ציפקיס
דני עמוס שוער נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
דני עמוס/יוסי ציפקיס
תומר חמד שחקן נבחרת ישראל. יוסי אלי
תומר חמד/יוסי אלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully