וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: שיר צדק נבדק ושוחרר, הרוש ישוב לאימונים ביום רביעי

4.9.2018 / 12:16

ייני זומן במקום בלם הפועל באר שבע, הסובל מרגישות בברך. השוער עבר MRI, לאחר שישוב לאימונים יוחלט האם הוא או חיימוב יפתחו מול אלבניה. הרצוג לשחקנים: "הקבוצתיות תחבר בינינו"

צילום: עידו שחם, עריכה: מתן חדד

נבחרת ישראל תמריא מחר (רביעי) בצהריים לאלבניה לקראת משחקה ביום שישי, כשהמאמן אנדראס הרצוג עוקב מקרוב אחר מצב הפצועים בנבחרת. שיר צדק הסובל מרגישות בברך שוחרר מהסגל ושרן ייני יחליפו. אריאל הרוש עבר בדיקת MRI וצפוי לשוב לאימונים מחר, אז יוחלט האם הוא יפתח מול אלבניה או שמא יהיה זה גיא חיימוב. אם הרוש לא יהיה כשיר, מחמוד קנדיל, שהיה השוער השלישי אצל אלון חזן, יוזמן במקומו. גם הרוש וגם לואי טהא לא התאמנו אחרי הפציעות מול מכבי תל אביב, כשהבלם התבקש לעבור טיפולים לפני האימון. הנבחרת חסרה גם את אלמוג כהן, אורן ביטון, אופיר מרציאנו, טל בן חיים וניר ביטון בגלל פציעות.

בנושא אחר: הרצוג התייחס אתמול במסיבת עיתונאים למעמדו של ערן זהבי ואמר כי הוא יודע מי יהיה המנהיג הבא של נבחרת ישראל. שחקנים בנבחרת העריכו כי הרצוג לא התכוון לזהבי, אלא ללדאבור. בשיחה שנערכה עם השחקנים הבהיר שוב הצוות המקצועי כי "הנבחרת הזאת אינה נבחרת של כוכבים. הקבוצתיות היא מה שיחבר בינינו". בנבחרת לא אהבו את העיסוק במעמדו של זהבי ובהתמקדות של התקשורת בשחקן ונראה כי הדברים הללו הגיעו על מנת להוריד מסדר היום את העיסוק וההשוואות בין זהבי לשחקנים אחרים.

הנבחרת מתאמנת תחת מאמן הכושר ערן שדו, שכזכור עוד לפני מספר שבועות קיבל הודעה כי ישמש כמאמן כושר נוסף למאמן כושר זר. קלאוס לינדנברגר, עימו נפתח משא ומתן עוד לפני מספר שבועות, החל לאמן את השוערים אתמול. האוסטרי נפגש עם שלושת השוערים ושוחח עמם על תכנית העבודה שלו. בנבחרת אישרו כי מאמן הכושר רוג'ר ספריי קיבל פניה ורוטנשטיינר אף שוחח עימו, אך בסופו של דבר הוחלט ללכת על המועמד האיטלקי ריקארדו פרויטי.

אחרי שאימון הבוקר אתמול בוטל, גם הבוקר החליט הרצוג לבטל את האימון, זאת משום שהשחקנים הפצועים ייבדקו ובשל רצון להוריד עומס לקראת הנסיעה ולא לקיים היום אימון כפול.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ערן זהבי: "בפעם הבאה לא יצליחו להוציא אותי מאיזון"
מאמן השוערים קלאוס לינדנברגר והסקאוט היינץ הוכאוסר מצטרפים לנבחרת ישראל
אנדראס הרצוג: "אנחנו במרחק של שישה משחקים מאליפות אירופה"

אנדי הרצוג מאמן נבחרת ישראל. עידו שחם
רק ביחד זה יעבוד. הרצוג/עידו שחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully