וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן השוערים קלאוס לינדנברגר והסקאוט היינץ הוכאוסר מצטרפים לנבחרת ישראל

3.9.2018 / 11:55

ווילי רוטנשטיינר הודיע על צירופם של אנשי המקצוע האוסטרים לצוות המקצועי. לינדנברגר (61) שיחק בעבר בנבחרת וגם אימן בה, הוכאוסר בן ה-71 עבד במועדוני פאר מקומיים באוסטריה

ווילי רוטנשטיינר המנהל המקצועי של ההתאחדות לכדורגל. ניב אהרונסון
ממשיך לבנות את הצוות. ווילי רוטנשטיינר/ניב אהרונסון

המנהל הטכני של נבחרת ישראל, ווילי רוטנשטיינר, הכריז היום (שני) על המצטרפים החדשים לצוות המקצועי של הנבחרת. לאחר מינויו של אנדראס הרצוג כמאמן ושל אלון חזן כעוזר מאמן, רוטנשטיינר הודיע על מספר שמות נוספים שיצטרפו על מנת לעזור לנבחרת. מדובר בקלאוס לינדנברגר (מאמן שוערים), ריקארדו פרוייטי (מנהל מדעי), היינץ הוכאוסר (סקאוטינג), ערן דולב (רופא), גיא פורטיניאגין (מנהל נבחרת), פולי פטרוס קטסארס וסאשה גירשין (פיזיותרפיה).

לינדנברגר בן ה-61 הוא שוער עבר מוערך מאוד ששיחק 41 פעמים במדי נבחרת אוסטריה. הוא עבד כמאמן השוערים של נבחרות אוסטריה השונות ומ-2015 עד 2018 היה מאמן השוערים של הנבחרת הבוגרת. היינץ הוכאוסר (71), שמונה לתפקיד הסקאוט, הוא איש מוערך ומוכר באוסטריה. הוא עבד במספר מועדוני פאר מקומיים כגון רד בול זלצבורג, אוסטריה וינה וריד. בזלצבורג אף עבד כמנהל מקצועי. ריקארדו פרוייטי האיטלקי, שיעבוד כמנהל מדעי, עבד בעברו בבאיירן מינכן.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
אנדראס הרצוג: "אנחנו במרחק של שישה משחקים מאליפות אירופה"
בנבחרת ישראל אישרו: לינדנברגר ביקר בארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully