וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקה מודריץ': "כריסטיאנו רונאלדו אמר לי שהגיע לי להיות שחקן השנה"

על רקע הרינונים סביב בחירתו לשחקן השנה של אופ"א, קשר קרואטיה סיפר שכוכב יובנטוס, שעל פי דיווחים זעם על כך שלא נבחר, יצר עימו קשר: "הוא בירך אותי. תמיד יהיו בינינו יחסים מצוינים"

שחקני ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו, לוקה מודריץ', ב-2017. GettyImages
שומרים על יחסים טובים. רונאלדו ומודריץ'/GettyImages

למרות הדיווחים על כך שזעם על אי בחירתו לתואר שחקן השנה של אופ"א, כריסטיאנו רונאלדו קיבל את בחירתו של לוקה מודריץ' בשוויון נפש. אמש (חמישי) אחרי ה-1:1 בין קרואטיה לפורטוגל במשחק הכנה בו רונאלדו לא לקח חלק, סיפר קשר ריאל מדריד שחברו לקבוצה לשעבר יצר עימו קשר ישיר כדי לברך אותו.

"יש בינינו יחסים טובים. הוא שלח לי הודעה ובירך אותי על הזכייה, הוא אמר שהגיע לי להיות שחקן השנה", סיפר מודריץ'. "כריסטיאנו ואני תמיד הסתדרנו מצוין, וזה לא הולך להשתנות גם בעתיד. כשדיברנו, שנינו הסכמנו שאנחנו לא יכולים לחכות עד הפעם הבאה שנתראה. בכל מקרה, גם הוא יודע שתארים אישיים הם חשובים, אבל תארים קבוצתיים יותר חשובים".

הוויכוח סביב בחירתו של מודריץ' לשחקן השנה של אופ"א תודלק על ידי מקורביו של רונאלדו בימים האחרונים. מיד אחרי ההודעה על הזוכה תקף סוכנו ז'ורז'ה מנדש את אופ"א, אמר שהבחירה "מבישה ומגוחכת ונובעת ממניעים לא ברורים", ואמש גם סנטוס, מאמן נבחרת פורטוגל, אמר ש"רונאלדו היה צריך להיבחר, ומודריץ' רק במקום השני".

כך או כך, השניים יתחרו בקרוב גם על פרס שחקן השנה של פיפ"א. רונאלדו, מודריץ' ומוחמד סלאח הם שלושת המועמדים הסופיים.

עוד בנושא

"ניימאר בכה והתחנן בפני שחקני ברצלונה - שכנעו את ההנהלה להחזיר אותי"
אלפונס אראולה קבע שיא של 10 שנים, אוליבר קאן: "הופעה ברמה עולמית"
ווסלי סניידר נפרד מנבחרת הולנד: "הכול נגמר, אהבתי כל רגע"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully