וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: הלייקרס מעדיפים את קליי תומפסון על פני קוואי לאונרד ב-2019

בארצות הברית טוענים שמבין כל הכוכבים שיהפכו חופשיים בקיץ הבא, הלייקרס מתמקדים דווקא בשוטינג גארד של גולדן סטייט: "קליי הוא האיש שהם באמת רוצים. הם מאמינים שהוא הכי יתאים"

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, מול קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריירס. AP
ההתאמה המושלמת ליד לברון? קליי תומפסון עם ג'יימס/AP

עונת 2018/19 טרם החלה, אבל הלייקרס כבר מתכננים את הקיץ הבא. בשבוע האחרון פינו מג'יק ג'ונסון ורוב פלינקה עוד מקום בתקרת השכר אחרי שנפטרו מהחוזה של לואל דנג, וכעת נראה שהפוקוס שלהם הוא על החתמת כוכב בעל שיעור קומה בפגרה. למזלם הרב, המבחר יהיה גדול למדי. רשימת השחקנים שיהיו חופשיים בקיץ כוללת בין היתר את קווין דוראנט (אופציית שחקן), קוואי לאונרד (אופציית שחקן), קיירי אירווינג (אופציית שחקן), ג'ימי באטלר (אופציית שחקן), קארל אנתוני טאונס (שחקן חופשי מוגבל), קריסטאפס פורזינגיס (שחקן חופשי מוגבל), אל הורפורד (אופציית שחקן) קמבה ווקר ועוד.

אולם כעת נראה שהשחקן שמעניין אותם יותר מכל הוא דווקא קליי תומפסון, אפילו לפני קוואי לאונרד אותו סימנו מזמן. "הלייקרס אוהבים את קליי. אני חושבת שהוא יהיה האיש שלהם", אמרה אמש כתבת ESPN רמונה שלבורן, שנחשבת לאחד הכתבות האמינות בתחום. "מבחינת האיכויות והאופי שלו, הם מאמינים שהוא הכי יתאים. ברור שגם קוואי שחקן נהדר, אבל הם אפילו עוד לא יודעים אם הוא יישאר בטורונטו. בכל מקרה, קליי הוא האיש שהם באמת רוצים".

השוטינג הגארד המצוין של הווריירס הבהיר לא אחת שברצונו להישאר בגולדן סטייט כל עוד תוכל לשלם לו כראוי, אולם בקיץ הקרוב GM האלופה בוב מאיירס יצטרך לקבל החלטות מכריעות, וספק אם דרישותיו הכספיות של תומפסון ייענו. הלייקרס, לעומת זאת, יוכלו להציע לו חוזה מקסימום די בקלות. כך או כך, למשפחת תומפסון יש היסטוריה עשירה בכל הנוגע ללייקרס: אביו של קליי, מייקל, לבש את מדי הקבוצה במשך ארבע וחצי שנים והיה שותף לזכייה באליפויות ב-1987 ו-1988. כמו כן, ב-15 השנים האחרונות מועסק מייקל כפרשן של משחקי הלייקרס.

עוד בנושא

בארה"ב משוכנעים: הלייקרס מפנים מקום כדי לצרף את קווין דוראנט
הלייקרס חתכו את לואל דנג, יוכלו לצרף שחקן מקסימום נוסף בקיץ הבא
דון נלסון: "דרשתי מסטיב נאש לקחת לפחות 10 זריקות בכל משחק"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully