וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב משוכנעים: הלייקרס מפנים מקום כדי לצרף את קווין דוראנט ב-2019

ההיפטרות מהחוזה של לואל דנג מאפשרת ללייקרס מרחב תמרון בקיץ הבא, ובתקשורת האמריקאית בטוחים שמדובר בעוד ניסיון להכין את הקרקע לקראת צירוף כוכב הווריירס. גם קליי תומפסון על הכוונת?

שחקן גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט מול שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. רויטרס
שני השחקנים הטובים בעולם ישלבו כוחות? דוראנט ולברון/רויטרס

עונת 2018/19 ב-NBA עדיין לא החלה, אבל לא מעט קבוצות כבר פוזלות לעבר הקיץ שאחריה, קיץ בו כוכבים רבים יהפכו לשחקנים חופשיים. שלשום הלייקרס חתכו את לואל דנג בצעד שנראה זניח על פניו, אבל עשוי להיות משמעותי מאוד לקראת קיץ 2019. בזכות המהלך לרשות הלייקרס יעמדו בין 36 ל-38 מיליון דולר בתקרת השכר כדי להחתים שחקן על חוזה מקסימום והאופציות רבות ומגוונות.

למרות זאת, על פי דיווחים בארצות הברית היעד מספר אחת הוא קווין דוראנט, שיוכל להפוך לשחקן חופשי ולוותר על השנה השנייה בחוזהו עם גולדן סטייט. בבליצ'ר ריפורט פרסמו אמש (שני) כתבה הסוקרת את האפשרות ש-KD יעבור ללוס אנג'לס, וממחישה איך כל הצעדים של הלייקרס לאחרונה מכינים את הקרקע לקראת החתמתו.

עוד בנושא

הלייקרס חתכו את לואל דנג, יוכלו לצרף שחקן מקסימום נוסף בקיץ הבא
דיווח: מיאמי מוכנה להעביר את גוראן דראגיץ' בטרייד. יחזור לפיניקס?

מאמן לוס אנג'לס לייקרס לוק וולטון. GettyImages
כבר מוריד את הכפפות. לוק וולטון/GettyImages

לברון בוודאי לא יתנגד לשתף פעולה עם KD, שבנוסף להיותו הכדורסלן מספר 2 בתבל כיום, גם נחשב לחבר אישי של ג'יימס. השניים נוהגים להתאמן יחדיו כמעט מדי קיץ, ובשנים האחרונות הביע לברון שוב ושוב הערכה גדולה כלפי דוראנט, ואפילו אמר ש"הוא גורם לרצות להשתפר מדי יום".

במהלך הקיץ האחרון אף פורסם שלברון סימס לדוראנט זמן קצר אחרי שחתם בלייקרס, והתעניין האם ירצה לשחק יחדיו בלוס אנג'לס כבר בעונה הקרובה. ג'יימס סורב, לעת עתה.

אבל נראה שדוראנט לא הכוכב היחיד של גולדן סטייט שצד את עיניהם של מג'יק ג'ונסון ורוב פלינקה: בימים האחרונים פורסם סרטון משותף של קליי תומפסון עם מאמן הלייקרס (ועוזר מאמן הווריירס לשעבר) לוק וולטון, בו השניים נראים מבלים יחדיו במהלך טיול של כמה כוכבי NBA בקטאר. בתגובה לסרטון, אנדרה איגודלה צייץ (בנימה של ציניות): "לוק עושה שם גיוסים כמו איזה בן זונה...".

השוטינג הגארד המצטיין אמנם הצהיר לא אחת שהיה רוצה להישאר בגולדן סטייט גם בשנים הבאות, אבל הוא מסיים חוזה בקיץ ובהחלט ייתכן שישקול לעבור ללוס אנג'לס, ולאחד כוחות עם וולטון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן גולדן סטייט ווריירס קליי תומפסון. GettyImages
יתפתה לעבור ל-LA? קליי תומפסון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully