וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מיאמי מוכנה להעביר את גוראן דראגיץ' בטרייד. יחזור לפיניקס?

ההיט מוכנים לוותר על הרכז הסלובני בתמורה לבחירת סיבוב ראשון בדראפט הקרוב, וקבוצתו לשעבר מביעה בו עניין בתור מחליף לברנדון נייט שעבר לרוקטס. לואל דנג על הכוונת של מינסוטה

שחקני מיאמי היט גוראן דראגיץ', לוק באביט מאוכזבים. AP
בדרך חזרה לאריזונה? דראגיץ'/AP

עונת ה-NBA בפתח, אבל ייתכן שעוד לפניה יתרחש עוד טרייד משמעותי. על פי דיווחים בארצות הברית, מיאמי העמידה את גוראן דראגיץ' ברשימת המועמדים לטרייד. הרכז הסלובני (32) חתם ב-2015 על חוזה לחמש שנים בשורות ההיט תמורת 85 מיליון דולר, אולם הישארותו בעונת 2019/20 תלויה אך ורק בו, ונראה שמיאמי חוששת שיעזוב ללא תמורה.

גורם במיאמי אמר לעיתונאי סם אמיקו שההיט מוכנים להעביר את דראגיץ' לקבוצה אחרת תמורת בחירת סיבוב ראשון בדראפט הקרוב. קבוצה אחת שכבר הוזכרה כמועמדת לצרף את דראגיץ' היא פיניקס, שמחפשת רכז פותח חדש אחרי עזיבת ברנדון נייט ליוסטון. עבור דראגיץ' מדובר באפשרות מסקרנת לחזור לקבוצה בה החל את דרכו ופרץ ב-NBA.

בימים האחרונים דווח על מספר מועמדים למלא את עמדת הרכז בפיניקס. הפנטזיה של הסאנס הייתה להחתים את דמיאן לילארד, אולם השיחות עם פורטלנד הסתיימו מהר מאוד. על פי דיווחים הסאנס ניסו להעביר לשורותיהם גם את טרי רוז'יר מבוסטון, אבל השיחות לא התקדמו.

* אחרי ששוחרר מהלייקרס, לואל דנג נמצא על הכוונת של מינסוטה. טום תיבודו, שאימן את דנג בשיקגו, רוצה לשלב איתו כוחות (זאת אחרי שכבר צירף שלושה אקסים נוספים של הבולס - ג'ימי באטלר, דרק רוז וטאג' גיבסון).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully