וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוס אנג'לס לייקרס חתכה את לואל דנג, תוכל לצרף שחקן מקסימום נוסף בקיץ הבא

שוק השחקנים החופשיים של 2019 יהיה רווי כוכבים, למג'יק ופלינקה יהיו 36-38 מיליון דולר להוציא עליהם. קר לא מודאג מעזיבה של דוראנט, דיווח: "הווריירס לא אהבו את הגישה של כספי"

לואל דנג לוס אנג'לס לייקרס. AP
זה היה צפוי. דנג/AP

עם הגעתו של לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס בונה את עצמה לקראת שובה לצמרת של ה-NBA. עם הסגל הנוכחי איום על האליפות אמנם עדיין נראה רחוק, אך מבחינה כלכלית, הקבוצה מעיר המלאכים מכינה את עצמה להתמודד על כל הקופה בקיץ הבא, ואולי בקיץ שלאחר מכן.

היום (שבת) הגיעו הלייקרס לסיכום על התרת חוזהו של לואל דנג, והמשמעות ברורה: בקיץ הבא, למועדון יהיה 36-38 מיליון דולר בתקרת השכר כדי להחתים שחקן מקסימום נוסף לצד לברון ג'יימס. רשימת השחקנים שיהיו חופשיים בקיץ הבא: קווין דוראנט (אופציית שחקן), קוואי לאונרד (אופציית שחקן), קיירי אירווינג (אופציית שחקן), ג'ימי באטלר (אופציית שחקן), קליי תומפסון, קארל אנתוני טאונס (שחקן חופש מוגבל), קריסטאפס פורזינגיס (שחקן חופשי מוגבל), אל הורפורד (אופציית שחקן), קמבה ווקר ואחרים.

דנג בן ה-33 הופיע במשחק אחד בלבד בעונה שעברה, אך על פי ESPN, מספר קבוצות צמרת צפויות להביע בו עניין. לפורוורד הוותיק היו עוד שנתיים בחוזהו המקורי, וממוצעי הקריירה שלו עומדים על 15 נקודות ו-6.1 ריבאונדים למשחק.

עוד בנושא

בריא ושלם: חזרה לקיץ 2013, הקיץ ששינה את הקריירה של סטף קרי
ריאן אנדרסון יעבור מיוסטון לפיניקס, ברנדון נייט יעשה את הדרך ההפוכה
"לעזאזל, זה עשוי לקרות": שנה לטרייד בין בוסטון לקליבלנד על אירווינג ותומאס

דמרקוס קאזינס שחקן גולדן סטייט. AP
תוספת כוח משמעותית. קאזינס/AP

בשקט בשקט, עברה גולדן סטייט הקיץ שינוי לא מבוטל. ההחתמה הבולטת ביותר, כמובן, היא זו של דמרקוס קאזינס (הפצוע), אולם גם ההצטרפות של ג'ונאס ג'רבקו, העזיבות של דייויד ווסט, ניק יאנג, ג'בייל מגי, וזאזה פאצ'וליה והבחירה בדראפט של ג'ייקוב אוונס המסקרן גורמים לאלופה לשנות פנים.

אמש התראיין מאמן הווריירס סטיב קר ל"מרקורי ניוז" ומטבע הדברים, התייחס קודם כל לקאזינס. "הוא מתקדם בדיוק לפי לוח הזמנים שהצבנו לו. אין האטה, והכל אצלו מתקדם כמו שחשבנו", אמר קר על הסנטר, שלא יהיה כשיר לכל הפחות למחנה האימונים שלקראת העונה. "אין שום הערכות לגביו. כשמדובר בפציעות בגיד אכילס, חייבים להמתין ולראות איך השחקן מגיב על הפרקט, איך הוא נראה בקצב של משחק", הוסיף קר.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן גולדן סטייט ווריירס סטיב קר לצד קווין דוראנט. AP
סיבה לדאגה? לא אם תשאלו את קר. דוראנט עם מאמנו/AP

כך או כך, כשזה נוגע לכוכבים שכבר נמצאים בקבוצה - בראשם קווין דוראנט, סטף קרי, קליי תומפסון ודריימונד גרין - לא נראה שצפויים שינויים רבים. קרי מודה שהוא מתכנן להעניק להם מספר דקות כמעט זהה ביחס לזה שקיבלו בעונה שעברה (תומפסון 34.3; דוראנט 34.2; גרין 32.7; וקרי 32).

"אלה ממוצעים טובים, אנחנו אוהבים אותם. כשיגיע הפלייאוף, מן הסתם הם ישחקו יותר. אבל אני אוהב את הרעיון שבעונה הרגילה ישחקו הרבה חבר'ה עם רגליים צעירות ורעננות. החבר'ה הצעירים שלנו לא יכולים להיות עייפים אפילו לרגע. הם חייבים לקחת את ההזדמנויות שלהם בשתי ידיים".

אחת הסוגיות העתידיות הגורליות ביותר עבור הווריירס נוגעת להמשך דרכו של קווין דוראנט. MVP הגמר בשתי העונות האחרונות הסכים לחתום הקיץ על חוזה לעונה אחת בלבד בשורות האלופה, וההערכות הן שירצה לכל הפחות לבדוק את השוק בקיץ 2019. לטענת קר, הוא לא מודאג. "אי אפשר להיות מוטרדים מזה. העונה היא העונה. נדאג לדברים אחרים בזמנים. נחכה ונראה", אמר המאמן.

מי שלא יהיה חלק מהווריירס בעונה הקרובה הוא עומרי כספי, שיקווה לצאת לדרך חדשה בממפיס. אמש חשף כתב "האתלטיק" אית'ן שטראוס כמה פרטים על הקדנציה של הפורוורד הישראלי בשורות האלופה, לפני ששוחרר ממנה בסמוך לתחילת הפלייאוף. שטראוס נשאל האם היה בין כספי לגולדן סטייט "פיצוץ" מאחורי הקלעים, והשיב: "לא יודע אם היה בהכרח 'פיצוץ'. היה המון תסכול משני הצדדים. באופן כללי, היכולת שהציג לא עמדה בציפיות של הווריירס, והם גם הרגישו שהגישה שלו לא הייתה טובה במיוחד".

עומרי כספי, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
בעיית גישה גרמה לווריירס לוותר עליו? כספי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully