וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בארה"ב: ריאן אנדרסון יעבור מיוסטון לפיניקס, ברנדון נייט יעשה את הדרך ההפוכה

סגנית אלופת המערב עושה שינויים בסגל ומוסיפה עומק לקו האחורי. הקבוצה הגרועה בליגה בעונה האחרונה מקבלת שחקן מוכח ומנוסה, שיוכל ללוות את החבורה הצעירה של איגור קוקושקוב

עריכת וידאו: מתן חדד

טרייד מעניין התרחש הבוקר (שישי), כך לפי דיווחים בארצות הברית, בין פיניקס סאנס ליוסטון רוקטס. יוסטון תשלח לפיניקס את ריאן אנדרסון וד'אנתוני מלטון ותקבל בתמורה את מרקיז כריס וברנדון נייט.

הקבוצה מאריזונה עברה עונה קטסטרופלית, במהלכה גם לא התאמצה לנצח משחקים, על מנת לשפר עמדות לקראת הדראפט, במה שמכונה 'טנקינג'. פיניקס סיימה את העונה עם המאזן הגרוע ביותר בליגה, 61-21, אכן קיבלה את הבחירה הראשונה בדראפט, בו בחרה את הסנטר דיאנדרה אייטון. הסאנס ירצו לפתוח עונה מוצלחת הרבה יותר מזו האחרונה.

עוד בנושא

"לעזאזל, זה עשוי לקרות": שנה לטרייד ששינה את פני ה-NBA
דיוויד ווסט פרש מכדורסל: "הייתי בר מזל להגשים את חלום ילדותי"
בואו לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

דיאנדרה אייטון נבחר בדראפט על ידי פיניקס סאנס. AP
השנים הקרובות של פיניקס יהיו תלויות בעיקר בו. דיאנדרה אייטון/AP

אנדרסון בן ה-30, אותו הרוקטס מנסים להעביר בטרייד כבר יותר משנה, מחזיק בחוזה כבד של כ-41 מיליון דולר לשנתיים הקרובות. הקבוצה מטקסס נפרדת כאמור גם מבחירת דראפט טרייה שלה, ד'אנתוני מלטון, שנבחר בסיבוב השני במקום ה-46.

בתמורה לשניים, פיניקס תשלח ליוסטון את ברנדון נייט ואת הפורוורד מרקיז כריס. נייט מחזיק בחוזה של כ-30 מיליון דולר לשנתיים הקרובות, וחוזר לאחר שנה בה לא שיחק כדורסל בשל פציעה חמורה בברך. כריס, שנבחר בדראפט 2016 במקום השמיני, לא מיצה את הפוטנציאל שלו בפיניקס וכעת יקבל הזדמנות לעשות זאת בקבוצה עם שאיפות לטבעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully