וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד ווסט פרש מכדורסל: "הייתי בר מזל להגשים את חלום ילדותי"

הפורוורד (2.06 מ') שחגג את יום הולדתו ה-37 עשה סוף לקריירה בת 15 שנה בליגה הטובה בעולם. זכה בשתי אליפויות עם גולדן סטייט ושיחק גם בניו אורלינס, אינדיאנה וסן אנטוניו

עריכת וידאו: מתן חדד

יממה לאחר שחגג את יום הולדתו ה-37, הודיע היום (חמישי) דייויד ווסט על פרישה מכדורסל, ועשה זאת, כהרגלו, בצורה ייחודית למדי. "כולנו בסך הכל סך הכל החוויות שלנו", כתב בטוויטר. "הייתי בר מזל להגשים את חלום הילדות שלי ולשחק ב-NBA. אחרי 15 עונות, החלטתי לפרוש מכדורסל. אני מודה על כל התמיכה שקיבלתי ממשפחה, חברים, מאמנים, חברים לקבוצות, קבוצות ואוהדים במהלך כל החוויה הזאת. לכל מי שאי פעם עודד אותי, היה בצד שלי, התפלל או אמר מילה טובה. אמונה עצמית היא לא בר חליפה. לחיים!"

ווסט (37, 2.06 מ') השלים ארבע שנים במכללת קסבייר ונבחר במקום ה-18 של דראפט 2003 על ידי ניו אורלינס. בשורות ההורנטס שיחק עד 2011 ורשם את עונותיו הטובות ביותר בקריירה (לפחות מבחינה סטטיסטית), וגם את שתי ההופעות היחידות שלו במשחק האולסטאר. מ-2011 ועד 2015 שיחק באינדיאנה, ולאחר עונה אחת בסן אנטוניו חתם בגולדן סטייט בקיץ 2016. עם הווריירס זכה בשתי אליפויות, ולצד דקות טובות מהספסל, נחשב גם לדמות חיובית ואהובה בחדר ההלבשה. בסך הכל, ב-15 עונות בליגה הטובה בעולם, רשם ממוצעי קריירה של 13.6 נקודות, 6.4 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים למשחק.

עוד בנושא:

סן אנטוניו הכריזה על "יום מאנו ג'ינובילי", גם ליאו מסי נפרד
דני איינג': "קיירי והייוורד כבר כשירים ונרגשים לקראת העונה"
האיש שלא ידע פחד: המסע יוצא הדופן של מאנו ג'ינובילי ב-NBA
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully