וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני איינג': "קיירי והייוורד כבר כשירים ונרגשים לקראת העונה"

שני הכוכבים הגדולים של הסלטיקס שפספסו את גמר המזרח מול קליבלנד אשתקד, חוזרים להתאמן וגם ישתתפו במחנה ההכנה שייערך ב-26 בספטמבר. איינג': "הם נראים נהדר מבחינה פיזית"

קיירי אירווינג, בוסטון סלטיקס. AP
כמה שהוא היה חסר לבוסטון מול קליבלנד בשנה שעברה. קיירי אירווינג/AP

בוסטון הגיעה אשתקד עד לגמר המזרח ונעצרה מול קליבלנד ולברון, זאת למרות שהסלטיקס שיחקו לאורך כל העונה בלי גורדון הייוורד הכוכב שהגיע מיוטה אך נפצע כבר במשחק הפתיחה של העונה ובפלייאוף גם ללא קיירי אירווינג הכוכב הגדול שגם הוא נפצע בצורה חמורה בברכו. אולם, לאוהדי הסלטיקס יש בהחלט סיבות להיות אופטימיים, כאשר בארה"ב מדווחים שהשניים יצטרפו לחבריהם באימון הפורמאלי שייערך בשבוע הבא לקראת מחנה האימון שהקבוצה תערוך לקראת סוף ספטמבר.

עוד בנושא:

האיש שלא ידע פחד: המסע יוצא הדופן של מאנו ג'ינובילי ב-NBA
ג'ינובילי הודיע על פרישה: "הגשמתי את החלומות הכי פרועים"
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

גורדון הייוורד, בוסטון סלטיקס, פצוע. AP
לקח לו שנה להחלים מהפציעה הנוראית בקרסול. גורדון הייוורד/AP

ג'נרל מנג'ר הסלטיקס דני איינג' סיפר שהשניים חזרו לבריאות מלאה ומוכנים לעונה החדשה: "לא רוצה ליצור יותר מדי הייפ סביב זה, אבל אם מחנה האימון שלנו היה מתחיל היום הם היו כאן איתנו. זה לא שהם צריכים חודש נוסף להחלמה, אבל הם מכינים את עצמם ליום הראשון של המחנה (26 בספטמבר)".

בבוסטון נרגשים מאוד לקראת האפשרות שלראשונה מאז ערב הפתיחה של העונה שעברה, הקבוצה תשחק שוב בסגל מלא אחרי שגם בלי שני הכוכבים הגדולים הסלטיקס מתחו את לברון וקליבלנד לסדרת גמר של שבעה משחקים.

"אני ממש נרגש לקראת העונה הקרובה עם אירווינג והייוורד. ברור שתהיה תקופת מעבר מלשחק אחד על אחד ו-3 על 3 מאשר לשחק בעונה הסדירה, כך שאני לא רוצה לפתח ציפיות גבוהות מדי. אני חושב שנצטרך לעשות התאמות אבל מבחינה פיזית הם נראים נהדר ואני חושב שגם הם נרגשים לקראת פתיחת העונה".

אחרי שסיימה שנייה במזרח למרות מכת הפציעות, בוסטון תהיה פייבוריטית ענקית במזרח בעונה הקרובה בעיקר לאור העובדה שלברון ג'יימס עזב את קליבלנד ועבר ללייקרס מהמערב. האם קיירי, הייוורד, הורפורד וטייטום יכולים לתת פייט גם לגולדן סטייט ומעצמות המערב? את זה עוד נראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully