וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד פלא: לוק מת'סון משגע את אנגליה

הבריטי בן ה-15 ערך הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת של רוטשדייל מהליגה השלישית, הצטיין ובממלכה מתמוגגים. בין המועמדות לקלוט את הבלם המוכשר: מנצ'סטר יונייטד, ליברפול וצ'לסי

לוק מת'סון. טוויטר TRANSFER NEWS CENTRAL, אתר רשמי
עושה חיים אחרי בית ספר. לוק מת'סון/אתר רשמי, טוויטר TRANSFER NEWS CENTRAL

לוק מת'סון, עוד לא בן 16 וכבר ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת של רוטשדייל מהליגה השלישית באנגליה. למעשה, הוא מתאמן עם הבוגרים כבר מגיל 14. נער הפלא שמשחק כבלם או כמגן ימני מושך את עיניהן של הקבוצות הבכירות באנגליה, כאשר המועמדות הבכירות לשים עליו את היד הן מנצ'סטר יונייטד וליברפול, כשגם אברטון וצ'לסי מוזכרות.

עוד בנושא
למרות פתיחת עונה איומה, בווסטהאם לא מחפשים מחליף לפלגריני
מנצ'סטר יונייטד סימנה את נונו אספיריטו כיורש פוטנציאלי למוריניו
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
גם כשהווה לא ורוד, ביונייטד כבר חושבים על העתיד/רויטרס

השבוע במשחק במסגרת גביע צ'קטרייד, הנער קיבל דקות ראשונות במשחק רשמי מול בורי, ויותר מזה אף הצטיין ונבחר לאיש המשחק. "וואו!", אומר קיית' היל מאמנו של מת'סון, "המשחק הזה היה רק הצצה קטנה למה שאנחנו רואים מהילד הזה באימונים. הוא מסוגל לעשות המון דברים. במהלך הקיץ הוא התאמן עם הקבוצה, ותוך כדי השנה הוא נמצא בבית הספר ורק אז לאימונים".

"כל שחקני הקבוצה קיבלו אותי", סיפר מת'סון שחזר ללימודים אתמול, "ובכל זאת הם תיקלו אותי באגרסיביות באימונים. אני שמח שזה ככה, שלא יתייחסו אליי כמו אל ילד. לעלות לבוגרים זו קפיצה משמעותית, אבל אני לומד ממנה הרבה. יש דברים שאני יכול לעשות בקבוצת הנערים שאני לא מסוגל לעשות כאן, כי השחקנים חזקים, טובים ומהירים יותר. הניסיון הזה טוב עבורי, כי כמובן שאני רוצה להיות בעתיד שחקן בבוגרים בפרמיירליג". לפי מידת ההתעניינות שהנער זוכה לה, נראה שזו רק שאלה של זמן.

עוד באותו נושא

מרקוס אלונסו: "אנגליה התחילה לשחק כדורגל בסגנון קצת ספרדי"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully