וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגור קולשוב שוחרר מסגל נבחרת ישראל שתצא לסנט פטרסבורג

4.9.2018 / 20:49

פורוורד מכבי ראשון לציון נופה מהסגל לפני היציאה לשני משחקי ההכנה נגד רוסיה ופולין. 14 שחקנים בסגל של עודד קטש שינפה שני שחקנים נוספים לפני המשחק הרשמי הראשון נגד גאורגיה ביום חמישי הבא ביד אליהו

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל ערכה הערב (שלישי) את האימון המסכם שלה לקראת יציאתה לטורניר ההכנה בסנט פטרסבורג מחר. בסיום האימון החליט המאמן עודד קטש כי הפורוורד איגור קולשוב ינופה מהסגל, ולשני המשחקים ייצאו 14 שחקנים: הקפטן גל מקל, תמיר בלאט, ג'ון דיברתולומיאו, גולן גוט, בר טימור, יובל זוסמן, גיא פניני, רפי מנקו, תומר גינת, ג'ייק כהן, נמרוד לוי, עידן זלמנסון, איתי שגב ואלכס צ'וברביץ'.

ישראל משתתפת בטורניר על שם אלכסנדר בלוב זו השנה השנייה ברציפות, כשבשנה שעברה גברה על רוסיה ופינלנד וזכתה בטורניר. ביום חמישי הקרוב בשעה 19:30 (ספורט 5) תפגוש ישראל את רוסיה, ויום לאחר מכן (17:00) תפגוש את נבחרת פולין, כששתי הנבחרות נמצאות במצב דומה לישראל בניסיונות להעפיל לאליפות העולם בשנה הבאה.

עוד בנושא
ספאחיה: "לא התייעצו איתי בעניין הפיצול. יש קבוצה אחת וזה מקובל עליי"
סוגר את הדלת: סילבן לנדסברג השיב בחיוב להצעה מנבחרת אוסטריה
מארבע שנים לשלושה חודשים: כך צומק העונש על שימוש בסמים בכדורסל הישראלי

שחקן נבחרת ישראל איגור קולשוב. איגוד הכדורסל
נשאר בבית. איגור קולשוב/איגוד הכדורסל

הנבחרת תשוב ארצה ותחזור להתאמן ביד אליהו בתחילת השבוע הבא, כשהמשחק הרשמי הראשון יהיה נגד נבחרת גאורגיה ביום חמישי ביד אליהו (20:00). שלושה ימים לאחר מכן תפגוש ישראל בלייפציג את נבחרת גרמניה החזקה. עד המשחק יבחר המאמן קטש את 12 השחקנים שירכיבו את הסגל הסופי למשחקים.

מי שיגיע ליד אליהו ביום חמישי הבא יוכל להצטלם עם שחקני נבחרת העתודה אלופת אירופה והגביע בו זכו ובסיום הרבע הראשון יתקיים לכבודם טקס הוקרה מיוחד. האיגוד יארח במשחק את כל הנבחרות הצעירות שהשתתפו הקיץ באליפויות אירופה. במשחק הזה ייפתח רק החלק התחתון של היכל מנורה מבטחים ומ-5,400 הכרטיסים שהופצו למשחק נותרו כ-1,200.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully