וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוגר את הדלת: סילבן לנדסברג השיב בחיוב להצעה מנבחרת אוסטריה

4.9.2018 / 10:46

שחקן מכבי ת"א בעבר וטורק טלקום אנקרה בהווה צפוי להצטרף למדינה שממנה הגיעה משפחתו של אביו היהודי, ולא יוכל לשחק בעתיד בנבחרת ישראל. מאט ג'נינג צפוי להגיע עם גאורגיה לת"א בשבוע הבא

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

דווקא אחרי שזומן הקיץ לנבחרת ישראל, נראה כי סילבן לנדסברג סוגר סופית את הדלת ולא ישחק לעולם במדיה. הגארד/פורוורד השיב בחיוב להצעה שקיבל מהתאחדות הכדורסל האוסטרית והוא צפוי להופיע במדי נבחרתה בשלב המוקדם של מוקדמות יורובאסקט 2021.

ללנדסברג בן ה-28 יש דרכון אוסטרי מכיוון שלאביו היהודי סטיבן שורשים במדינה זו. על פי חוקי פיב"א, ברגע ששחקן מצטרף לנבחרת אחת - הוא לא יוכל לעבור לנבחרת אחרת בהמשך הקריירה.

"אני יודע שלנבחרת ישראל אין בעיה בעמדת הגארד, ואולי זו הסיבה שלא שיחקתי בה עד עכשיו", אמר לנדסברג בראיון לוואלה! ספורט לפני כשלושה חודשים, לאחר שנבחר לחמישיית העונה בליגה הספרדית. "הנבחרת זקוקה יותר לשחקנים גבוהים, ולכן אני מבין את ההחלטה. יש גם דיונים לגבי נבחרת אוסטריה, שרוצה שאשחק עבורה. אני שוקל גם את זה. עדיין לא התחייבתי לשום נבחרת, זה יכול להיות ניסיון חדש עבורי".

בניגוד למה שהעריך, לנדסברג דווקא קיבל בשבועות האחרונים פנייה מהכחולים-לבנים לקראת חלון המשחקים בשבוע הבא במוקדמות גביע העולם, אבל השיב בשלילה והסביר כי הוא מעדיף להתרכז בהכנה לעונה עם קבוצתו החדשה, טורק טלקום אנקרה.

לאוסטרים אין נבחרת חזקה, בלשון המעטה, והיא הופיעה לאחרונה באליפות אירופה רק ב-1977 - אז גם נכנעה לישראל 103:87. במהלך העונה שעברה היא השתתפה במוקדמות גביע העולם והודחה בשלב הראשון עם מאזן 6:0, לאחר שהובסה בידי גרמניה, סרביה וגאורגיה בפער ממוצע של 20.6 נקודות למשחק.

עוד בנושא:

סילבן לנדסברג בראיון: "נבחרת אוסטריה רוצה שאייצג אותה בקיץ הקרוב"
נבחרת ישראל: סילבן לנדסברג קיבל פנייה, אך ביקש להשתחרר
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

שחקן אסטודיאנטס סילבן לנדסברג. עמוד הפייסבוק של אסטודיאנטס, אתר רשמי
קיבל החלטה. לנדסברג/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של אסטודיאנטס

לידיעת קטש: ג'נינג מצטרף לשנגליה גם בנבחרת

שנה לאחר שהודחה יחד עם ישראל בשלב הבתים של אליפות אירופה בתל אביב, נבחרת גאורגיה תחזור בשבוע הבא לארץ כדי לפגוש את הכחולים-לבנים בפתיחת השלב השני של מוקדמות גביע העולם. זאזא פאצ'וליה אמנם פרש מהמדים הלאומיים, אבל הגאורגים עדיין יציגו קו קדמי חזק שיובל בידי טוקו שנגליה וגיורגי שרמדיני.

עודד קטש ושחקניו יפגשו פנים חדשות ומוכרות, כשהמתאזרח החדש של יריבתם יהיה אקס הפועל ירושלים, מאט ג'נינג. הסמול פורוורד, שמשתף פעולה עם שנגליה בבאסקוניה, קיבל אתמול את הדרכון הגאורגי, ואם לא יהיו סיבוכים של הרגע האחרון הוא צפוי להשלים היום את רישומו בנבחרת במוסדות פיב"א. בעונה החולפת קלע ג'נינג 8.3 נקודות למשחק ביורוליג ודייק ב-38.8 אחוזים לשלוש.

עוד באותו נושא

סילבן לנדסברג: "נבחרת אוסטריה רוצה שאייצג אותה בקיץ הקרוב"

לכתבה המלאה
מאט ג'נינג שחקן לוקומוטיב קובאן. GettyImages
שב לישראל. ג'נינג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully