וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאחיה: "לא הייתי חלק מההחלטה בעניין הפיצול. יש קבוצה אחת וזה מקובל עליי"

4.9.2018 / 20:38

מאמן מכבי תל אביב דיבר באירוע שקיימו הצהובים לכבוד ראש השנה והתייחס לנושא הבוער של הקיץ. במקביל הקרואטי התלונן על לוח הזמנים של פיב"א: "עוד לא התאמנו בסגל מלא". ג'וני אובראיינט יצטרף לאימונים

קובי אליהו

מכבי תל אביב קיימה הערב (שלישי) אירוע לכבוד העונה החדשה שהשתתפות המאמן נבן ספאחיה והשחקנים. במהלך האירוע הציגו הצהובים את מספרי החולצות של השחקנים החדשים. קנדריק ריי קיבל את הגופייה עם המספר 0, סקוטי וולבקין הוא מספר 1 החדש של האלופה וג'וני אובריאנט שהשלים את הבדיקות הרפואיות ויצטרף כעת לאימוני הקבוצה ישחק עם הגופייה מספר 3. טאריק בלאק ישחק עם המספר 28 ואנג'לו קלויארו עם 4.

ספאחיה ניצל את האירוע כדי להתלונן על כך שלצהובים לא התאפשר להתאמן בסגל מלא בשל מחויבות של חלק מהשחקנים לנבחרת ישראל. לדברי ספאחיה: "לצערי עדיין לא התאמנו יחד בסגל מלא. זו המציאות. לצערי קבוצות רבות באירופה נמצאות בתנאים דומים. נראה אם נוכל למצוא את הדרך הטובה ביותר להתמודד עם המצב הזה אבל אין ספק שזה יוצר קושי. מי שכן התאמן איתנו הפגין גישה טובה ונכונות לעבוד קשה. הם אנשים טובים ואני אוהב את זה".

השחקנים החדשים יעזרו לנו לעשות צעד קדימה וזה אומר לשחק הגנה יותר טובה וגם ליצור טוב יותר בהתקפה ולנצח יותר משחקים. בתחילת העונה שעברה הייתי מאמן של 12 שחקנים חדשים שהכרתי אותם רק על סמך הכישרון שלהם זה היה מאוד קשה. המצב הזה היה לראשונה בקריירה שלי ואני לא בטוח שהייתי חוזר על זה פעם נוספת. כרגע יש לנו שלד, יש לנו שחקנים ישראלים שצריך לקדם. יש לנו כמה שחקנים חדשים טובים ואני מאוד נלהב לקראת העונה החדשה".

בהתייחס לנושא הפיצול לשתי קבוצות שירד מן הפרק בשלב זה אמר ספאחיה: "אני לא חלק מכל החלטה שהיא החלטת מועדון או הבעלים. אין לי שום עמדה בנושא הזה. אני אנהג על פי מה שיוחלט. יש החלטה שיש קבוצה אחת ואני בסדר גמור עם זה".

עוד בנושא
מארבע שנים לשלושה חודשים: כך צומק העונש על שימוש בסמים בכדורסל הישראלי
עודד קטש: "לאט לאט מתגבש בסיס שימשוך את הנבחרת למשך שנים רבות"
סוגר את הדלת: סילבן לנדסברג השיב בחיוב להצעה מנבחרת אוסטריה

נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
משחקי הנבחרת לא עושים לו טוב. ספאחיה/קובי אליהו

דיאנדרה קיין שפותח עונה שנייה במועדון הוסיף: "היו לנו כמה אימונים טובים יחד. הבחורים החדשים משתלבים במה שמכבי רוצה לעשות השנה. המטרה היא להשתפר ולהשתמש במשחקי טרום העונה כדי להתחבר. אין לנו 12 שחקנים חדשים כמו בעונה שעברה, אך יש כמה שחקנים חדשים. אנחנו רוצים שכולים יבינו לאן הולכים כדי שננוע לאותו כיון ושכולם יתחברו למועדון. והמטרה הייתה ונשארה: לזכות באליפויות. מכבי זו משפחה וישראל היא כמו בית כאני בא לפה אך אני גם אוהב להיות בבית. האם אני שחקן ותיק? אני חושב שאלכס (טיוס) הוא השחקן הכי וותיק במועדון. ג'רמי פארגו היה כאן וחזר. אני יכול להראות לשחקנים החדשים את הכיוון להסביר להם מה מצופה מהם.

"אני חשוב שהם מבינים מה נדרש מהם. הם שמעו על האימונים ועל האתיקה שלנו. כמונו, הם אוהבים לשחק כדורסל ולא משנה איפה הם שיחקו, אני משוכנע שהם יתנו את כל מה שיש להם כדי שננצח הרבה משחקים. ההכנה לעונה שנייה במועדון היא שונה מאשר בעונה הראשונה. אתה מודע יותר לציפיות וגם ללחץ שיש פה. אני אנסה להמשיך את מה שהתחלתי פה בעונה שעברה ואנסה להיות שחקן טוב יותר".

אלכס טיוס אמר: "השנה אנחנו ננסה להתמקד על החיבור בינינו. יש לנו שחקנים בנבחרת וזה עשוי לקחת יותר זמן. אנחנו ננסה להתחבר ולהשתפר מדי יום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מייקל רול שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מייקל רול/קובי אליהו
דני אבדיה שחקן מכבי תל אביב עם ג'רמי פארגו. קובי אליהו
פארגו עם אבדיה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully