וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "לאט לאט מתגבש בסיס שימשוך את הנבחרת למשך שנים רבות"

30.8.2018 / 18:19

מאמן נבחרת ישראל קיים מסיבת עיתונאים לקראת המשך מוקדמות אליפות העולם: "זה לא קמפיין גדול בו אפשר לעשות ניסיונות". גל מקל: "באים רעננים, העובדה שאין לי קבוצה לא תשפיע"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל בכדורסל ערכה הערב (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשך משחקיה בחלון הרביעי של מוקדמות אליפות. שחקניו של עודד קטש יפגשו את נבחרות גאורגיה וגרמניה, ב-13 בספטמבר ביד אליהו וב-16 בספטמבר בלייפציג בהתאמה. בניגוד לחלק מהחלונות אחרים, בחלון הנוכחי תקיים ישראל משחקי הכנה, כשתצא לטורניר הכנה בסנט פטרסבורג שם תפגוש את רוסיה ופולין.

"השיטה החדשה של פיב"א מעמידה אותנו באתגרים לא פשוטים, מחלון לחלון אנחנו לומדים יותר ונהיים חכמים יותר", אמר המאמן הלאומי עודד קטש. "נבחרת היא לא כמו קבוצה, אנחנו לא המדינה היחידה שמשנה את פניה מחלון לחלון. למדנו שזה לא כמו קמפיין גדול, שאפשר לעשות ניסיונות. צריך לקבוע מראש עם איזה שחקנים הולכים. לאט לאט מתגבש בסיס שימשוך את הנבחרת למשך שנים רבות. המאבק יהיה על המקום השלישי, כי שתי קבוצות עלו עם מאזן מושלם, כך שהסיכויים לא גבוהים. אנחנו רוצים להיראות טוב, להמשיך להשתפר ולבנות בסיס טוב".

קטש נשאל על כך שעומרי כספי בחר שלא להגיע ואמר: "הוא רצה להתרכז בהכנות שלו לעונה הבאה ובגלל שהמדיניות בה אנחנו נוקטים היא שכל בקשה תישקל באופן פרטני. זה מה שהוחלט".

על ההחלטה לשנות מדיניות ולזמן מתאזרח גארד (ג'ון דיברתולומיאו) ולא גבוה אמר המאמן: "אנחנו שמחים שיש לנו מתאזרח שגם רוצה להיות פה וגם יש לו יכולת גבוהה. זה תוצר של הנסיבות. לאלכס טיוס לא היה רצון גדול להגיע, גם סילבן לנדסברג בחר להתרכז בקבוצה שלו. לג'ו אלכסנדר היו עניינים רפואיים שמנעו ממנו להגיע".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ג'רמי פארגו נחת: "אנחנו רוצים לבנות קבוצה חזקה ולרוץ קדימה"
הפועל אילת: אלייז'ה בריאנט חתם בקבוצה

מאמן נבחרת ישראל עודד קטש. יוסי ציפקיס
חוזרים לעניינים. קטש/יוסי ציפקיס

הקפטן גל מקל הוסיף: "אישית אני מגיע לשבועיים האלה באנרגיות חדשות וטובות. בקמפיין האחרון הרגשנו את עול העונה הארוכה, עכשיו אנחנו באים רעננים. אנחנו מכירים היטב את גאורגיה וגרמניה, הן נבחרות חזקות מאוד. נרצה לעשות את הכי טוב שאפשר, סיימנו בטעם טוב את החלון האחרון. הסגל קצת השתנה אבל הפעם יהיה קצת יותר קל להיכנס לעניינים, כי סיימנו ביחד ואנחנו מתחילים ביחד. צריך לפתוח טוב".

הרכז נשאל על כך שהוא עדיין ללא קבוצה לעונה הקרובה והשיב: "זה לא ישפיע על הנבחרת. הקיץ התגלגל ככה שכרגע עוד לא חתמתי באף קבוצה, זה יכול להשתנות עוד יומיים או עוד שבועיים. אני בא לנבחרת ולא מודאג".

סגל הנבחרת: גל מקל, גיא פניני, ג'ייק כהן, יובל זוסמן, ג'ון דיברתולומיאו, נמרוד לוי, בר טימור, תמיר בלאט, רפי מנקו, תומר גינת, עידן זלמנסון, גולן גוט, איתי שגב, איגור קולשוב ואלכס צ'וברביץ'.

עוד באותו נושא

ג'רמי פארגו נחת: "אנחנו רוצים לבנות קבוצה חזקה ולרוץ קדימה"

לכתבה המלאה
קפטן נבחרת ישראל גל מקל. יוסי ציפקיס
העובדה שאין לו קבוצה לא תשפיע. מקל/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully