וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי פארגו נחת: "אנחנו רוצים לבנות קבוצה חזקה ולרוץ קדימה"

30.8.2018 / 15:05

שחקן מכבי תל אביב חזר לישראל לקראת העונה הקרבה ואמר עם נחיתתו: "אני מקווה להביא קצת התרגשות. ייקח קצת זמן להתחבר עם כל השחקנים. מתרגש לפגוש שוב את האוהדים שלנו בהיכל"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

שחקן מכבי תל אביב, ג'רמי פארגו, נחת היום (חמישי) בישראל. זו פעם ראשונה בקריירה שהגארד האמריקאי פותח את העונה באותה קבוצה בה סיים את העונה הקודמת. כזכור, פארגו הצטרף בחצי העונה האחרונה לצהובים, ועזר להם לזכות באליפות. כעת, הוא ינסה לעזור לקבוצתו של נבן ספאחיה לקצור הצלחות גם בזירה האירופאית.

פארגו אמר עם נחיתתו: "לא הובלתי את מכבי לאליפות, הגעתי ועזרתי בחלקים קטנים. הייתה פה קבוצה גם לפני שהגעתי", אמר לאתר הרשמי של הקבוצה. "אני מקווה להביא קצת התרגשות. ייקח קצת זמן להתחבר עם כולם. למזלנו, כמה מהשחקנים שהיו בשנה שעברה איתם הייתה לי כימיה טובה נשארו".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
נבן ספאחיה: "על הנייר יש לנו קבוצה יותר טובה מהעונה שעברה"
טאריק בלאק נחת: "לעבור לאירופה זה לא בהכרח משהו שחשבתי עליו"

ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
רוצה לשמור על מצב רוח טוב. ג'רמי פארגו/קובי אליהו

השחקן הוסיף: "לא שיחקתי ביורוליג בעונה שעברה ולכן אני לא יכול לדבר על מה שהיה. אנחנו רוצים לבנות קבוצה חזקה ולרוץ קדימה. ההתרגשות הכי גדולה כאן בישראל היא לפגוש את האוהדים בהיכל. הם נצמדים אליך כשצריך ומעודדים אותך כשצריך. אני מקווה שנשמור על מצב הרוח הטוב שלהם לאורך כל העונה".

משדה התעופה נסע פארגו לביצוע בדיקות רפואיות ולאחר מכן הוא יצטרף לאימונים. מהסגל ייעדרו בתקופה הקרובה ארבעת השחקנים שזומנו לסגל נבחרת ישראל: יובל זוסמן, ג'ון דיברתולומיאו, נמרוד לוי וג'ייק כהן וכן סקוטי ווילבקין (נבחרת טורקיה), מייקל רול (נבחרת טוניסיה) ובהמשך גם טאריק בלאק, שיטוס להתחתן בארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully