וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאריק בלאק נחת: "לעבור לאירופה זה לא בהכרח משהו שחשבתי עליו"

26.8.2018 / 20:47

הסנטר החדש של מכבי תל אביב הצטרף לחבריו אחרי שנחת יחד עם דיאנדרה קיין: "מרגיש מבורך על קבלת הפנים הזו, אמשיך לעשות כאן מה שעשיתי ב-NBA". קיין: "מקווה שתהיה לנו עונה גדולה"

מכבי תל אביב ערכה היום (ראשון) סוג של אימון ראשון עם השחקנים החדשים בסגל. האימון נערך בסגל כמעט מלא, וקדמה לו שיחה קצרה. מי שלא היה נוכח באימון הוא ג'רמי פארגו שיגיע רק ביום חמישי. במכבי מתכוונים להבהיר לשחקנים כי עליהם להראות רצינות ולהבין את המסורת של המועדון ויערכו עמם מפגש מיוחד.

טאריק בלאק הסנטר החדש ודיאנדרה קיין נחתו הערב מארצות הברית. בלאק אמר לאתר הרשמי עם הגעתו: "לעבור לאירופה זה לא בהכרח משהו שחשבתי עליו, אבל להגיע לאווירה כזאת זה נותן לי הרגשה שאני מאוד רצוי ונרגש לקראת ההזדמנות הזאת", המשיך הסנטר. "אני רגיל לעבור ממקום למקום ובסופו של דבר כדורסל הוא כדורסל. בכל מקום יש לחץ, ככה שמדובר בדברים שאני עוסק בהם מהתיכון".

"אני מאמץ את המקום, התרבות ואת העובדה שאני כאן. זה תענוג וכבוד עבורי", הוסיף טאריק בלאק. "אני מרגיש מבורך על כך שאני זוכה לכזאת קבלת פנים. דיברתי עם המאמן בקצרה, עדיין לא שיחה ארוכה. את מה שעשיתי ב-NBA אמשיך לעשות גם כאן. קבוצה טובה פותחת עבורך אפשרויות ואני לא אהיה הטוב ביותר שלי בלי הקבוצה הזאת של מכבי".

עוד בנושא:

ההתפתלויות, ההכחשות והירידה מהעץ: כך מכבי תל אביב ייצרה פייק ניוז משל עצמה
ארבעה חודשים אחרי ההודעה הדרמטית: הוקפאה תוכנית הפיצול
מכבי זאב זאב תל אביב: הרשת קוטלת את אחרי ביטול תוכנית הפיצול

סקוטי ווילבקין מכבי תל אביב.
הרכש הכי נוצץ של מכבי הקיץ. ווילבקין באימון עם טיוס

"אנחנו צריכים לחשוב על כדורסל ועל זכיה בתארים. הרבה אנשים מגיעים ליורוליג בגישה של 'אני הולך לנצח', אבל השאלה היא מי עושה את זה בסופו של דבר", הזכיר בלאק. "כשהמשחקים מתחילים והניצחונות וההפסדים מצטברים, אנחנו נראה מי יהיה האחרון לעמוד. אני בהחלט מצפה שמכבי תהיה האחרונה לעמוד".

"כשאתה נכנס לשנה השניה ביורוליג אתה רוצה להתקדם", הסביר דיאנדרה קיין, שחזר לשנתו השניה במועדון. "אני מקווה שתהיה לנו קבוצה גדולה ושנהיה בטופ
8 ומשם כבר נראה. הגיע איתי עכשיו טאריק בלאק, שחקן גדול, ויש איתנו גם את ג'וני אובראיינט הגדול".

סקוטי ווילבקין מכבי תל אביב.
ווילבקין מתרשם מההיכל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully