וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתפתלויות, ההכחשות והירידה מהעץ: כך מכבי תל אביב ייצרה פייק ניוז משל עצמה

בחודשים שמאז ההודעה על הפיצול המהפכני, מכבי תל אביב התנגחה בתקשורת והבטיחה בכל הזדמנות אפשרית - אפילו לאחרונה - שהתוכנית עומדת בעינה. עד היום. כך נראית כרוניקה של איומי סרק

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב הודיעה היום (שישי) על "הקפאת" תוכנית שתי הקבוצות. בהחלטה נכתב כי "בנקודת הזמן הנוכחית בוצעו מספר שינויים, כגון ביטול החוק הרוסי החל מהעונה הבאה, שינויים במכסת הזרים וכן הקמת ועדת שרעבי, שיש לכבד את הדיונים שעדיין מתקיימים במסגרתה". מאז שהוחלטו הדברים הללו עברו למעלה מחודשיים וחצי. מאז ההודעה על הפיצול, לפני למעלה מארבעה חודשים, הכחישו הצהובים פעם אחרי פעם כי הרעיון יבוטל והתעקשו שההחלטה עומדת בעינה. ככה זה נראה צעד אחרי צעד, עד שהקבוצה ירדה מהעץ.

עוד בנושא

ארבעה חודשים אחרי ההודעה הדרמטית: הוקפאה תוכנית הפיצול
מכבי זאב זאב תל אביב: הרשת קוטלת את אחרי ביטול תוכנית הפיצול

דייויד פדרמן בעלי מכבי תל אביב עם רגב פנאן מאמן הכושר. ברני ארדוב
"ההחלטה של כל ראשי מכבי תל אביב עומדת בעינה". פדרמן/ברני ארדוב

17 באפריל - מכבי תל אביב מפרסמת תגובה ארוכה לכתבה שנכתבה בוואלה! ספורט שמשווה בין המגבלות של מכבי תל אביב בהשוואה לאלו החלות על קבוצות אחרות באירופה, תחת הכותרת: "בדקנו את עצמנו, ואתם?". את הכתבה מלווה צילום מסך של הכותרת וכותרת המשנה של הכתבה בוואלה! ספורט, עם הכיתוב "פייק ניוז".

16 במאי - ערוץ הספורט מדווח על פיצוץ בין דיוויד לדני פדרמן על רקע הפיצול. במכבי תל אביב: "מדובר בהמצאה שקרית. אני לא נוהג להגיב על ידיעות מסוג זה, אך מדובר בדיווח שאין בו אמת. קשקוש מוחלט", אמר דייויד פדרמן. "דעתי בנושא לא השתנתה במילימטר - החוקים הבלתי ספורטיביים שקיימים רק בליגה הישראלית מכשילים קבוצות ישראליות בזירה האירופאית. ההחלטה של כל בעלי מכבי עומדת בעינה". דני פדרמן מסר בתגובה: "מדובר בהמצאה. מתחת ומעל לפני השטח יש גורמים אינטסנטים שמבקשים להשתמש בתקשורת כדי לערער את אחדות מכבי".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
יו"ר מכבי תל אביב, שמעון מזרחי. קובי אליהו
"אין חילוקי דעות בין בעלי הקבוצה,. שמעון מזרחי/קובי אליהו

25 במאי - אחרי שליגת העל בוטלה וחזרה עם חוקים שיחולו כבר בעונה הבאה, אמר יו"ר המנהלת שמואל פרנקל כי גם בתוך מכבי ההחלטה לגבי הפיצול אינה חד משמעית. במכבי הגיבו: "למען הסר ספק, אנו מבקשים להבהיר כי נציג מכבי בדירקטוריון, יו"ר המועדון שמעון מזרחי, התנגד היום בהצבעה על מזכר ההבנות שהושג בין המנהלת וארגון השחקנים. בנוסף אנו מבהירים בזאת בצורה קטגורית וחד משמעית כי אין חילוקי דעות בין בעלי מכבי תל אביב בגילאים השונים ובכלל, לגבי ההחלטה שהתקבלה ב-8 באפריל 2018, לגבי הרכב הסגל בעונה הבאה".

21 ביוני - במכבי תל אביב מגיבים לשאלת וואלה! ספורט בנוגע לנטייה לרדת מהפיצול. דובר המועדון רועי גלדסטון: "ההחלטה בנוגע לשני הסגלים עומדת בעינה. אנחנו מבינים שקיימים גורמים אינטרסנטים שמבקשים להזיק ולהראות כי יש חוסר אחדות בין בעלי המניות ולזרוע דיסאינפורמציה, אך כאמור, אין שינוי בהחלטה".

3 ביולי - במכבי תל אביב מגיבים לשאלת וואלה! ספורט האם התקבלה החלטה לרדת מעניין שתי הקבוצות. דובר המועדון רועי גלדסטון: "התגובה הרשמית היא שההחלטה מה-8.4 בנושא הפיצול עומדת בעינה".

ניקולה וויצ'יץ', חגיגות אליפות מכבי תל אביב. קובי אליהו
"גורמים אינטרסנטיים מבקשים להזיק למכבי תל אביב". וויצ'יץ'/קובי אליהו

11 ביולי - במכבי תל אביב מגיבים לידיעה בוואלה! ספורט לפיה היא צפויה לרדת מרעיון שתי הקבוצות. דובר המועדון רועי גלדסטון: "החלטת הבעלים על פיצול הסגל מה-8.4 עומדת בעינה".

14 באוגוסט - בוואלה! ספורט פונים שוב למכבי תל אביב בשאלה לגבי הפיצול. תגובת דובר המועדון רועי גלדסטון לכתבת וואלה! ספורט ורד כהן: "אין לנו מה לומר כרגע, אם יהיה מה להודיע, נודיע. כל עוד לא הודענו, ההחלטות שלנו עומדות בעינן".

24 באוגוסט - מכבי תל אביב מודיעה על ביטול הפיצול.

פייק מכבי. עיבוד תמונה
ובסופו של דבר, ככה זה נראה/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully