וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "על הנייר יש לנו קבוצה יותר טובה מהעונה שעברה"

29.8.2018 / 13:46

מכבי תל אביב ערכה את אימון הפתיחה המסורתי, המאמן שהתלונן על משחקי הנבחרות בזמן ההכנה ("זה נוראי"), הוסיף: "השנה ידענו בדיוק מה אנחנו רוצים. זוסמן ואבדיה יקבלו דקות משחק"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

עם הרבה פרצופים חדשים, קבוצה אחת "בלבד" וללא שני זרים, מכבי תל אביב הוציאה היום (רביעי) לדרך את עונת 2018/19 עם אימון הפתיחה המסורתי הפתוח לתקשורת.

הצהובים הציגו הרבה פנים חדשות: סקוטי ווילבקין, טאריק בלאק, אנג'לו קלויארו וקנדריק ריי הצטרפו הקיץ, אולם האחרון לא השתתף באימון לאחר שנחבל אמש באחת מאצבעות ידו וקיבל מנוחה. גם ג'וני אובריאנט לא לקח חלק באימון מאחר שעדיין לא עבר את הבדיקות הרפואיות. הצהובים עדיין ממתינים לג'רמי פארגו שאמור לנחות מחר בישראל ולהצטרף לאימונים, אבל כבר בימים הקרובים ייאלצו להסתדר ללא כמה שחקנים מהסגל שזומנו לנבחרות השונות, כולל סקוטי ווילבקין, ג'ון דיברתולומאו, יובל זוסמן, ג'ייק כהן ונמרוד לוי.

המשחק הראשון של העונה של הצהובים ייערך ב-14 בספטמבר, במסגרת טורניר הכנה שייערך בניקוסיה בהשתתפות פנאתינייקוס, א.א.ק אתונה וחימקי מוסקבה. לאחר מכן תשתתף הקבוצה בטורניר זאדאר ובטורניר פאבלוס ינאקופולוס, עד שתחל את עונת היורוליג מול פנאתינייקוס ב-11 באוקטובר.

עוד בנושא

סקאוטים בארה"ב מנתחים: "טאריק בלאק יהיה מפלצת ביורוליג"
מייקל רול: "יש לנו הרבה כישרון, ווילבקין ובלאק שמות גדולים"
דאגה בהפועל ירושלים: ג'ייקובן בראון לא עבר את הבדיקות

טאריק בלאק, סקוטי ווילבקין, נמרוד לוי, מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
בלאק, ווילבקין ונמרוד לוי מתרגלים קבוצתיות/יוסי ציפקיס

נבן ספאחיה אמר: "מאוד קשה להגיד איך תראה הקבוצה העונה בהשוואה לעונה שעברה, כי לא כולם כאן. אובריאנט צריך לעבור בדיקות נוספות, פארגו עדיין לא הגיע, אבל ההתרשמות מ-4-5 האימונים הראשונים היא יותר מטובה. העונה יש לנו בסיס של שחקנים שנשארו וזה יהפוך את הכל ליותר קל".

המאמן הוסיף: "על הנייר אנחנו קבוצה יותר טובה מאשר בעונה שעברה. בניגוד לעונה שעברה, הפעם ידענו בדיוק מה אנחנו רוצים. בשנה שעברה היינו בתמונת הפלייאוף של הירוליג במשך 25 מחזורים ולא הצלחנו, השנה אנחנו רוצים להשלים את העבודה".

על יובל זוסמן ודני אבדיה שכיכבו בזכייה של ישראל באליפות אירופה לנבחרות עתודה: "זוסמן היה בקבוצה בשנה שעברה, הוא התבגר ואני מצפה ממנו לקחת העונה צעד אחד קדימה. אבדיה צעיר, אני מקווה שהוא יתאקלם כמה שיותר מהר. בכל מקרה שניהם יקבלו דקות משחק".

ספאחיה גם לא הסתיר את מורת רוחו ממשחקי הנבחרות ששובצו בתקופה הקרובה: "זו ההכנה הכי קשה בקריירה שלי. אנחנו צריכים להעביר שבועיים בלי שישה שחקנים וכשהם יגיעו, כבר נתחיל לשחק. בשבילי זה נורא. קשה להתחיל עונה בלי להתאמן".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ג'וני אובריאנט (ימין), קנדריק ריי, שחקני מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
ריי ואובריאנט נחו היום/יוסי ציפקיס

סקוטי ווילבקין אמר: "אני לא מרגיש כמו ה-כוכב, אלא כשחקן רגיל שמגיע לקבוצה כישרונית. אני מרוכז רק בלעשות עונה טובה. לזכות בתארים: יורוליג, גביע, אליפות - זה מה שאנחנו רוצים. כמובן שזה קשה, אבל זו המטרה שלשמה אנחנו עובדים. אני לא לחוץ מהמחיר שלי או מהציפיות. דיוויד בלאט דיבר איתי כמה פעמים על מכבי וישראל ואפשר היה להבין שיש לו הרבה הערכה למועדון, לעיר, להיסטוריה של מכבי. הגעתי עם דעה טובה והיא רק השתפרה".

נמרוד לוי שחזר אחרי שהשתייך לצהובים בעבר, אמר: "אני שמח להצטרף, אני מאמין בעצמי, מאמין שאני יכול לעזור. אני חושב שבעמדה 4 אני אוכל לתרום. אנחנו מתחילים להתחבר לאט לאט ונראה איך זה יתקדם. אני מגיע במעמד שונה מהפעם שעברה, אחרי עונה טובה במכבי אשדוד. המטרות שלי? אני רוצה להמשיך את ההתקדמות שלי ולעזור לקבוצה".

שחקן מכבי תל אביב, יובל זוסמן. יוסי ציפקיס
יובל זוסמן בתכניות/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully