וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקאוטים בארה"ב מנתחים: "טאריק בלאק יהיה מפלצת ביורוליג"

בארצות הברית פרסמו רשימה של עשרה שחקני יורוליג שמסוגלים להגיע לליגה הטובה בעולם מהדלת הראשית בקיץ הבא. על סנטר מכבי תל אביב נכתב: "ההיפלטות שלו לאירופה בגיל כזה מפתיעה"

טאריק בלאק מכבי תל אביב.
יחזור ל-NBA בעוד שנה? טאריק בלאק

ככל שהשנים חולפות קבוצות NBA עוקבות יותר ויותר לעומק אחרי היורוליג, בתקווה למצוא שחקנים מעניינים מתחת לרדאר. בעונה החולפת השחקנים הבולטים שעשו את המעבר וגם הצליחו מיידית בליגה הטובה בעולם היו שיין לארקין ודניאל תייס מבוסטון, לאחרונה היו אלה בראד וונאמייקר וג'יימס נאנלי שקיבלו חוזים מובטחים (בוסטון ומינסוטה בהתאמה), וכעת מתדפקים על הדלת המועמדים הבאים.

אז מי משחקני היורוליג בעונה הקרובה יעשה את קפיצת המדרגה? באתר הסקאוטינג FloHoops פורסמה היום (שני) סקירה של עשרת המועמדים הבולטים, וביניהם הוזכר גם הסנטר החדש של מכבי תל אביב, טאריק בלאק.

"זה הולך להיות כיף. טאריק בלאק אמור להיות מפלצת ביורוליג, וקרוב לוודאי שיחזור ל-NBA בעונה הבאה", נכתב אודות הסנטר בן ה-26 (2.06), שמגיע לישראל עם רזומה של 227 משחקים ב-NBA במדי הלייקרס והרוקטס בארבע השנים האחרונות. "הוא מביא כמויות אדירות של אנרגיה בשני צידי המגרש, והוא ידוע בתור שחקן עם אופי מיוחד מחוצה לו. בכנות, עצם העובדה שהוא נפלט לאירופה בשלב כל כך מוקדם בקריירה זאת הפתעה, אבל מכבי תל אביב היא התאמה טובה בשבילו".

בכתבה צוין ש"מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה היה עוזר מאמן אטלנטה במשך שלוש שנים, אז הוא בוודאי צפה בבלאק משחק המון פעמים ומכיר אותו היטב. כך או כך, האוהדים בתל אביב יקבלו המון היילייטס מבלאק, כמו גם מאלכס טיוס והגארד החדש והמלהיב סקוטי ווילבקין".

שמות נוספים שהוזכרו בכתבה: דארון היליארד (באסקוניה), שיין לארקין (אנדולו אפס), לוקה וילדוזה (באסקוניה), טוקו שנגליה (באסקוניה), ניקולה מילוטינוב (אולימפיאקוס), וויל קלייברן (צסק"א מוסקבה), ננדו דה קולו (צסק"א מוסקבה), ארתוראס גודאיטיס (מילאנו) ואנז'ס פאסצ'ניקס (גראן קנאריה).

עוד בנושא

טאריק בלאק: "לעבור לאירופה זה לא בהכרח משהו שחשבתי עליו"
ראש העיר מגיע לתל אביב: 10 דברים שלא ידעתם על טריק בלאק
מכבי תל אביב הודיעה: טאריק בלאק חתם לעונה אחת, ספאחיה נרגש

טאריק בלאק שחקן לוס אנג'לס לייקרס מול דירק נוביצקי שחקן דאלאס. AP
בלאק במדי הלייקרס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully