וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה: טאריק בלאק חתם לעונה אחת

20.8.2018 / 9:43

ננעל הסגל של נבן ספאחיה: הסנטר בן ה-26 (2.06), שמגיע עם רזומה של 227 הופעות ב-NBA במדי הלייקרס והרוקטס בארבע השנים האחרונות, יהיה הזר השמיני. ספאחיה: "אדם וכדורסלן נהדר"

טריק בלאק במדי לוס אנג'לס לייקרס. AP
תם ונשלם הסגל. טאריק בלאק/AP

ננעל הסגל של מכבי תל אביב לעונת 2018/19. הצהובים הודיעו היום (שני) על החתמתו של שחקן הפנים טאריק בלאק, שיהיה הזר השמיני והאחרון של הקבוצה וישלים את הסגל. בלאק חתם לעונה אחת מתוך שאיפה לבלוט ביורוליג ולחזור ל-NBA מעמדה טובה יותר, כפי שעשו לא מעט אמריקאים בשנים האחרונות.

"הוא אדם ושחקן כדורסל נהדר", אמר המאמן נבן ספאחיה לאתר הרשמי. "יש לו הרבה אנרגיה ויכולת הגנתית נהדרת. מבחינה התקפית הוא מסוגל להטביע כל דבר שהגארדים ימסרו אליו. יש לו גם נוכחות יוצאת דופן בחדר ההלבשה".

"אני נרגש להיות חלק ממועדון עם היסטוריה כזאת", מסר טאריק בלאק לאחר החתימה. "זוהי זכות עבורי לקבל את הכבוד ואני נלהב לקראת הבאות. להיות חלק מאווירה מנצחת כזאת זה חלומו של כל שחקן. בואו נתחיל לעבוד ונראה איזו ברכה תביא איתה העונה".

הוא יהיה, כאמור, הזר השמיני של הקבוצה אחרי ג'רמי פארגו, מייקל רול, דיאנדרה קיין, קנדריק ריי, אנג'לו קלויארו, סקוטי ווילבקין וג'וני אובריאנט. לצידם של הזרים יופיעו גם הישראלים אלכס טיוס, ג'ון דיברתולומאו, ג'ייק כהן, יובל זוסמן, נמרוד לוי ודני אבדיה.

לבלאק (2.06, 26) יש רזומה עשיר יחסית. את קריירת המכללות הוא בילה בממפיס קולג' (שלוש שנים) ובקנזס (שנה אחת, במהלכה שיתף פעולה עם ג'ואל אמביד ואנדרו וויגינס), ולאחר מכן לא נבחר בדראפט 2014. זה לא מנע מיוסטון להחתים אותו אחרי הופעה מרשימה בליגת הקיץ בלאס וגאס ולתת לו לפתוח בחמישייה ב-12 משחקים בעונת 2014/15. במהלך אותה עונה הועבר בלאק ללייקרס, שם בילה שנתיים וחצי. לשיאו הגיע בעונתו הראשונה, בה העמיד ממוצעים של 7.2 נקודות ו-6.3 ריבאונדים ב-21 דקות בממוצע למשחק. בעונה החולפת, אחרי שנחתך מהלייקרס, חזר ליוסטון אך מיעט לקבל דקות משחק. בסך הכל, ערך בלאק 227 הופעות ב-NBA והעמיד ממוצעי קריירה של 4.9 נקודות ו-4.6 ריבאונדים. הוא נחשב לשחקן אתלטי וקשוח עם אוריינטציה הגנתית, עם סט יכולות שמזכיר את אלכס טיוס.

עוד בנושא

ראש העיר מגיע לתל אביב: 10 דברים שלא ידעתם על טריק בלאק
ספאחיה נחת: "החתמנו שחקנים טובים ושמרנו על גרעין הקבוצה"
באסקוניה האריכה את חוזהו של טוקו שנגליה: חתם עד 2022

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully