וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה נחת בישראל: "החתמנו שחקנים טובים ושמרנו על גרעין הקבוצה"

19.8.2018 / 17:05

המאמן הקרואטי של מכבי תל אביב חזר לארץ אחרי חופשת קיץ בת חודשיים ואמר: "הספקתי להירגע, לנוח ואני מגיע עם אנרגיות חדשות. מקווה שהשחקנים החדשים יעזרו לנו לעלות מדרגה"

הווידאו באדיבות הפייסבוק של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב מתכוננת לקראת פתיחת האימונים: היום (ראשון) הגיע לישראל המאמן הקרואטי נבן ספאחיה. המאמן אמר עם נחיתתו בשדה התעופה: "היה לי קיץ נהדר, אבל חודשיים מספיקים כדי לנוח, להירגע ולחזור לעונה חדשה עם אנרגיה חדשה. הייתי בארצות הברית, חלק מהדברים היו פרטיים, אבל גם הייתי בלאס וגאס, צפיתי בליגת הקיץ, שם פגשתי שחקנים, סוכנים ואנשים מהתחום".

על הסגל של מכבי תל אביב לעונה הקרובה, שעבר שינויים משמעותיים בקיץ, אמר ספאחיה: "עשינו עבודה טובה בהחתמת השחקנים. יש להם שם טוב בעולם הכדורסל. יחד עם זאת, שמרנו על גרעין ולב הקבוצה. אי אפשר לשנות הכול. אני מקווה שהשחקנים החדשים שיצטרפו יעזרו לנו לעלות בעוד דרגה, יש להם ניסיון". ספאחיה סיכם: "למה הכי התגעגעתי? להמון דברים. קודם כל לאוהדים של מכבי תל אביב".

על שאלת הפיצול האפשרי של מכבי תל אביב אמר הקרואטי לכתבים: "תהיה לנו מסיבת עיתונאים וההנהלה תודיע על מה שיהיה. מה יהיה שונה? בעונה שעברה בנינו מחדש, אחרי כמה שנים עם תוצאות לא קלות. אי אשפר לעשות ולתקן הכול בשנה אחת, למרות שהוכחנו בעונה שעברה שאנחנו יכולים לזכות באליפות ולהתחרות ברמות הגבוהות".

עוד בנושא:
דו"ח מצב לתכנית הפיצול של מכבי תל אביב
מייקל רול: "לזוסמן יש את כל מה שצריך כדי להיות שחקן מוביל"
כרם משעור שוחרר ממכבי תל אביב וחזר לבני הרצליה: "שמח לשוב הביתה"

נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
שוב בישראל. ספאחיה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully