וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל רול: "לזוסמן יש את כל מה שצריך כדי להיות שחקן מוביל"

גארד מכבי תל אביב אופטימי לקראת העונה שבפתח, מצפה לשדרוג במעמד של זוסמן ואבדיה, ועדיין כואב את מותו של חברו טיילר האניקאט: "כבר חיכיתי לשתף איתו פעולה בעונה הקרובה"

ברני ארדוב

פחות מחודש לפתיחת העונה, מכבי תל אביב עדיין לא השלימה את הסגל ומחכה לשחקן פנים נוסף. למרות זאת, נראה שבקבוצה אופטימיים למדי, אם להסתמך על דבריו של מייקל רול. הגארד שממשיך לעונה שנייה בקבוצה העניק ראיון לעיתונאי ג'וש הליקמן, בו סיפר על הציפיות לקראת העונה שבפתח וגם על השמחה שאחרי הזכייה באליפות.

"מדהים להיות אלוף. נדרשה הרבה עבודה קשה כדי להגיע לזה, ובסוף העונה הייתה בעיקר תחושת הקלה, תחושה שקצרנו את כל הפירות על העונה הארוכה הזאת", אמר רול. "היו לי כמה הזדמנויות לזכות באליפויות בשנים קודמות אבל קרו כל מיני דברים שמנעו ממני לזכות באליפות מקומית, ועכשיו אני מרגיש שירד לי קוף מהגב".

עוד בנושא

מכבי תל אביב הגישה הצעה לטאריק בלאק, לחץ על הסנטר לחתום
כרם משעור שוחרר ממכבי תל אביב וחזר להרצליה: "שמח לשוב הביתה"
מומחי דראפט מעריכים: דני אבדיה יהפוך לבחירת לוטרי ב-2020

שחקן מכבי תל אביב מייקל רול. ברני ארדוב
סוף סוף זכה באליפות. מייקל רול/ברני ארדוב

על טיילר האניקאט, ששיחק איתו ב-UCLA והיה על סף חתימה במכבי תל אביב בקיץ לפני שם קץ לחייו: "הייתי בשוק טוטאלי. נראה לי שלעולם לא נדע מה באמת קרה, זו טרגדיה נוראית כי הוא היה בחור נפלא. היינו בקשר טוב, ועמדנו להיות חברים לקבוצה במכבי תל אביב בעונה הקרובה, אז זה מאוד עצוב".

על הקבוצה החדשה שנבנית: "שיחקתי נגד סקוטי בטורקיה, צפיתי בו ביורוקאפ בעונה שעברה והוא שחקן טוב. שיחקתי גם נגד אנג'לו בטורקיה וגם הוא מקליפורניה, אז אני בטוח שנתחבר במהירות. על הנייר הקבוצה נראית טוב, עכשיו צריך ליצור כימיה".

על ההתפתחות של יובל זוסמן ודני אבדיה: "הם הגיעו להישג מדהים ואני מקווה שמעכשיו הכדורסל הישראלי יהיה במגמת עלייה, כי לחבר'ה האלה יש הרבה כישרון. זה נהדר עבורם, הם עבדו קשה במשך כל העונה, ואני שמח לראות את הפוטנציאל שלהם מתפרץ. דני השתפר מאוד במשך העונה במכבי תל אביב. אני זוכר שכשהגעתי למכבי ראיתי אותו באימון ואמרתי 'אוקיי, הוא בחור צעיר', אבל אז ראיתי איך הוא עובד לפני ואחרי אימונים, ראיתי איך הוא משתפר והבנתי כמה פוטנציאל יש לו. לזוסמן יש את מה שצריך כדי להיות שחקן מוביל במכבי תל אביב, הוא יכול לקלוע נהדר ויהיה מצוין אם הוא ימשיך להשתפר אצלנו העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

האזינו לראיון המלא עם מייקל רול (החל מהדקה ה-25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully