וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרם משעור שוחרר ממכבי תל אביב וחזר לבני הרצליה: "שמח לשוב הביתה"

הפורוורד בן ה-27 שב לקבוצה בה פרץ לתודעה אחרי עונה מאכזבת בשורות מכבי תל אביב, שהתירה את חוזהו. לאחר החתימה אמר: "מקווה שנחזור להיות אחת מהקבוצות המובילות בליגה"

שחקן מכבי תל אביב כארם משעור חוגג. ברני ארדוב
לפחות הוא זכה באליפות. משעור גוזר רשתות/ברני ארדוב

כרם משעור חוזר לבני הרצליה. אחרי עונה מאכזבת במכבי תל אביב, הפורוורד בן ה-27 חתם היום (שלישי) לעונה אחת בקבוצה במדיה פרץ לתודעה, ובכך גם השתחרר סופית מחוזהו בשורות האלופה. "אני שמח לחזור הביתה לבני הרצליה. אני נרגש לחזור לאולם היובל, אל האוהדים המדהימים והקהילה החמה שיש פה. אני מצפה לפתיחת העונה, ומקווה שנחזור להיות אחת הקבוצות המובילות בליגה", אמר משעור לאתר הרשמי של בני הרצליה בתגובה לקאמבק.

דקות בודדות לפני כן הודיעה מכבי תל אביב כי חוזהו של משעור, שהיה תקף גם לעונה הקרובה בשכר המוערך בכ-550 אלף דולר, הותר. "מכבי תל אביב מאחלת למשעור הצלחה רבה בהמשך דרכו, לאחר שהצדדים סיכמו על התרת חוזהו והוא שוחרר מהקבוצה. משעור הוא ספורטאי למופת ואנו רוצים להודות לו על העונה שחלפה", נמסר מהצהובים.

עוד בנושא

סימן השאלה המרכזי: עודד קטש. על הפועל ירושלים החדשה
מומחי דראפט מעריכים: דני אבדיה יהיה בחירת לוטרי ב-2020
שחקן שני מגיע מנאנטר: ג'מאל שולר חתם בהפועל תל אביב

כרם משעור שחקן בני הרצליה. ברני ארדוב
חוזר למקום החם. משעור במדי הרצליה בקדנציה הקודמת/ברני ארדוב

משעור חוזר, כאמור, לקבוצה בה הפך לאחד הישראלים הבכירים בליגה. כבר בעונתו הראשונה במדי הקבוצה (2015/16) נבחר משעור לתגלית העונה, ובעונתו השנייה השתדרג והוכתר כ-MVP הישראלי, מלך הסלים הישראלי ומלך הריבאונדים עם ממוצעים של 14.5 נקודות ו-10.3 ריבאונדים למשחק.

בעונה החולפת הוא מיעט לקבל קרדיט מנבן ספאחיה ותרם ב-18 משחקי ליגה ממוצעים של חמש נקודות ו-3.1 ריבאונדים. ביורוליג הופיע משעור בשישה משחקים בלבד, קלע תשע נקודות בסך הכל ובילה 40 דקות על הפרקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully