וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ג'מאל שולר חתם

הגארד בן ה-32, אחד השחקנים הטובים בליגה הצרפתית בשנים האחרונות, שיתף פעולה בעונה החולפת עם זר חדש נוסף של הקבוצה, אלאדה אמינו. דני פרנקו: "מאמין ביכולת הקליעה שלו"

ג'מאל שולר במדי טרייר. GettyImages
יפגוש פרצופים מוכרים. שולר/GettyImages

זר שלישי להפועל תל אביב בכדורסל: ג'מאל שולר, גארד בן 32 (1.91), חתם הבוקר (שלישי) רשמית לעונה אחת והצטרף לג'ונתן הולמס ואלאדה אמינו שכבר הצטרפו לקבוצה. שולר, אחד השחקנים הטובים בליגה הצרפתית בשנים האחרונות, שיתף פעולה עם אמינו בעונה החולפת.

"אני בטוח שג'מאל יתרום לנו מניסיונו ברמות האירופיות הגבוהות ויעזור לנו באתגרים העומדים בפנינו בליגה ובאירופה", אמר מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו בתגובה להחתמה. "אני מאמין ביכולת הקליעה שלו ומקווה שהוא יתחבר בצורה טובה לשחקנים ויהיה חלק מקבוצה מנצחת".

שולר, בוגר מכללת וירג'יניה קומונוולת', החל את הקריירה המקצוענית שלו בטרייר הגרמנית בה שיחק שנתיים. משם הוא המשיך לוישי הצרפתית, עבר לשנתיים בנאנטר, העביר עונה בודדת בחימיק האוקראינית, אך חזר לצרפת ב-2014 ומאז שיחק רק שם.

לשולר יש רזומה יחסית עשיר בכדורסל האירופי. הוא הצעיד את נאנטר לזכייה ביורוצ'אלנג ב-2015, נבחר ל-MVP הפיינל פור של המפעל באותה שנה, וכן זכה בגביע המוליכות הצרפתי במשך שנתיים רצופות (2016, 2017). אשתקד העמיד ממוצעים של 13.9 נקודות, 4.3 ריבאונדים ו-5.1 אסיסטים למשחק בליגת האלופות של פיב"א, ו-8.9 נקודות, 2.8 ריבאונדים ו-3.9 אסיסטים למשחק בליגה הצרפתית.

צפו בשולר בפעולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully