וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשאר בוויטוריה: באסקוניה האריכה את חוזהו של טוקו שנגליה עד 2022

הפורוורד הגיאורגי הנהדר שנבחר לחמישיית השנה ביורוליג ובליגה הספרדית אשתקד, חתם לשנתיים נוספות במועדון ודחה חיזורים מקבוצות הפאר ביבשת. מחזיק בסעיף יציאה רק לקבוצות NBA

שחקן באסקוניה טורניקה שנגליה. GettyImages
נשאר בוויטוריה. שנגליה/GettyImages

אחרי שצירפה כמה שחקנים מעניינים מאוד הקיץ, באסקוניה הודיעה היום (ראשון) על "החיזוק" הכי גדול שלה: טוקו שנגליה, הפורוורד הגיאורגי הנהדר, חתם על הארכת חוזה בקבוצה לארבע שנים נוספות.

שנגליה, לו היה חוזה בקבוצה עד 2020, יישאר במועדון הבאסקי עד קיץ 2022 לפחות ויהיה השחקן הבכיר בקבוצה. הקפטן של הקבוצה בעונה החולפת רשם ממוצעים של 13.7 נקודות, 6.6 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים ב-33 משחקי יורוליג אשתקד והוא נבחר גם לפאוור פורוורד הכי טוב במפעל, כמו גם בליגה הספרדית שם הוא רשם ממוצעים של 15 נקודות, 5 ריבאונדים ו-2 אסיסטים. הקבוצה החתימה הקיץ גם את שבון שילדס כוכבה של טרנטו בעונה החולפת, אך גם איבדה את רודריגו בובואה הגארד הצרפתי שחתם באנאדולו אפס.

על פי הדיווחים לשחקן יש סעיף יציאה רק לקבוצות NBA, והוא לא יעזוב את באסקוניה לקבוצה אחרת ביורוליג. הקבוצה תפתח את קמפיין היורוליג שלה עם משחק חוץ מול ז'לגיריס קובנה של שאראס ב-12 באוקטובר ותפגוש את מכבי תל אביב רק במחזור ה-12 ב-13 בדצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully