וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת נגד אלונה ברקת: "התנהלות שביזתה את הכדורגל הישראלי"

יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון שיגר מכתב חריף לבעלי הפועל באר שבע בעקבות פרשיית החולצה: "החלטה תמוהה הפכה יום חג לפארסה מביכה. ננקוט בכל הצעדים הדרושים כדי לוודא שזה לא יחזור"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

פרשיית החולצה במשחק בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב מסרבת לגווע. כזכור, אמש (ראשון) נדחתה פתיחת המשחק בין האלופה לסגניתה ברבע שעה בעקבות מחלוקת בין באר שבע לבין השופטים על צבע החולצה של השוער אריאל הרוש. במהלך היום פרסמה הפועל באר שבע הודעת התנצלות על האופן שבו התפתחו האירועים, אבל נראה שהמנהלת מסרבת לעבור על כך לסדר היום.

הערב שיגר יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון מכתב חריף לאלונה ברקת, שעל פי חלק מהעדויות הייתה זו שהתעקשה שהרוש לא יחליף את התלבושת משחור לכתום.

"אני פונה אליך בכדי להביע את האכזבה, התרעומת והצער מהתנהלותכם במשחק אמש - התנהלות אשר ביזתה את הכדורגל הישראלי על אוהדיו הרבים", כתב כלפון. "החלטה תמוהה ולא ברורה הפכה יום חג לפארסה מביכה וביזתה ציבור גדול של אוהדי כדורגל תוך שהיא מסבה נזקים אדירים לכדורגל הישראלי כולו כמו גם לשותפיו ולתדמיתו.

עוד בנושא

באר שבע מתנצלת: "טעינו בשיקול הדעת, ולכן אנחנו מבקשים סליחה"
גרינפלד הודיע לבאר שבע שלושה ימים לפני: הרוש לא יוכל לשחק בשחור
ארגון השחקנים בספרד מאיים בשביתה אחרי שהחתמת קואנקה בוטלה

אלונה ברקת בעלי הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
סופגת ביקורת רבה. אלונה ברקת/יוסי ציפקיס

כלפון הוסיף: "על אף שמנכ"ל המנהלת, ניקולס לב, התערב באופן אישי בעניין ושוחח עמך מספר דקות לפני המועד הקבוע לפתיחת המשחק בחרתם לפעול כפי שפעלתם וזאת בצורה מודעת ותוך התעלמות מהוראות שופט המשחק אשר החלטותיו הן הקובעות, המחייבות והסופיות (ולכל היותר ניתן היה להעלות טענות ביחס אליהן בפני הגורמים המקצועיים לאחר המשחק).

"לפיכך, בכוונתנו לנקוט בכל הצעדים הדרושים בכדי לוודא שמקרים מעין אלו לא ישנו - לא במועדון הכדורגל הפועל באר שבע ולא בכל מועדון כדורגל אחר החבר במנהלת הליגות לכדורגל. בכלל זאת הנחיתי את הגורמים המשפטיים לפנות אל התובע בדרישה למצות את הדין במקרה חמור זה.

"צר לי על שאירוע כה חריג מעיב בצורה ניכרת על עשייתך לאורך השנים האחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully