וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון השחקנים בספרד מאיים בשביתה אחרי שהחתמת קואנקה בוטלה

מנהלת הליגות לא אישרה את צירופו של אקס הפועל באר שבע לראוס מליגת המשנה, בגלל חשד לחתימה על חוזה כפול. בארגון השחקנים זועמים ומאיימים להשבית את הליגה בסוף החודש

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

ארגון השחקנים בספרד מאיים לשבות לאחר שמנהלת הליגות לא אישרה לראוס מליגת המשנה להחתים את איסק קואנקה. שחקן הכנף ששוחרר מהפועל באר שבע, חתם בקבוצה מעיר הולדתו על חוזה בגובה 77 אלף יורו - שכר המינימום המותר בליגה השנייה בספרד. אלא שבמנהלת חושדים שהוא חתם על סוג של חוזה כפול וירוויח הרבה יותר.

מנהלת הליגות בספרד לא אישרה לראוס החתמות של שלושה שחקנים נוספים, אלא שבניגוד לאחרים, קואנקה הוא שחקן חופשי אחרי שסיכם עם באר שבע על שחרור. אקס ברצלונה קיבל מהאלופה הישראלית פיצוי נאה וזו כנראה הסיבה בגינה הסכים להרוויח שכר מינימום, אבל במנהלת לא מאמינים לו ולמועדון.

קואנקה צייץ שלשום: "אתמול השוק נסגר עבור שחקנים בעלי חוזה בקבוצה אחרת. במקרה שלי, התרתי את חוזי בהפועל באר שבע, ויתרתי על הצעות מעניינות כדי לשוב לספרד והחלטתי לקבל את הצעת ראוס, קבוצת נעורי. רציתי לשחק בבית אחרי זמן רב שנעדרתי, כדי שאוכל לחזור לרמה הגבוהה של הכדורגל הספרדי. הופתעתי שלמרות ניסיונות המועדון, הליגה סירבה לקבל את החוזה שלי. לא האמינו לי. אמשיך לעבוד כדי לשחק בספרד".

הפרשה הזו גרמה לארגון השחקנים לאיים בשביתה בתאריכים 29 ו-30 בספטמבר. בתאריכים הללו יתקיים המחזור השביעי בליגה הבכירה בספרד, בין היתר הדרבי בין ריאל מדריד לאתלטיקו מדריד. על רצינות האיום ניתן ללמוד מהתקשורת הספרדית: אחרי הצהריים איום השביתה תפס את הכותרות הראשיות באתרי הספורט המובילים.

עוד בנושא

הפועל באר שבע מתנצלת על תקרית החולצה: "טעינו בשיקול הדעת"
הלוואי שהקבוצה היתה כמו החולצה: הבעיות האמיתיות של באר שבע
בטורקיה כבר משווים את וואקמה לאמבפה: "אין בלתי אפשרי עבורי"

איסק קואנקה במדי גרנאדה. GettyImages
סערה גדולה סביבו. איסק קואנקה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully